לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

SHAI776 מכבס


זה בלוג רגיל אבל בעצם לא רגיל... בואו נסכם על פיצול אישיות.... אני ישים פה מצה שמעניין ואם זה לא מעניין אותכם אז מה אכפת לי.... תהנו..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2005

המלצת השבוע!~!


כן אז כאן אני ממליץ!

והפעם אל...*טרום טרום טרום*

סרט טוב לוויקנד!!!!!!

זה מחולק לפי קטעים אם אתה בקטע של המצוירים(כמוני(:))

אז אני ממליץ על כמה סרטים בא לכם קומדיה מצוירת טובה?

אז לכו על שרק שרק זה אחלה סרט כדי להעביר איתו וויקנד יש בו הכל ררומנטיקה צחוקים עד שאתה משתין במכנסיים וכו וכו וכו.... זה בקיצר אחלה סרט!

ואם אתה לא ממש בקטע של המצויירים

אז תסלק לי מהבלוג(:

הסוף

מצחיק וכו וכו..

נכתב על ידי , 30/11/2005 19:16   בקטגוריות ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה קורה?


אז מה קורה?

אז זה הבלוג שלי.....

מה מיוחד בו שהוא שלי.. אנאערף..

אז זה בלוג עם פיצול אישיות מזאת?

שמדבר על מה שחרא בחיים ועל כמה שהעולם הזה טוב ויפה !

וגם כאן נוכל לדבר על תחביבי המגוונים ועל שלכם אז מה התחביבים שלי אז אני מודה שאני מעריץ שרוף של דיסני אני אוהב לשחק ולקרוא

לראות סרטים ולשמוע מוזיקה אני אוהב לבקר אנשים ולעשות טוב בלב אז זה מעניין גם אותכם הגעתם למקום הנכון!!!

אז תגיבו!

נכתב על ידי , 30/11/2005 19:11  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 33

ICQ: 237785471 




32
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכבסן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכבסן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)