לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

+Emo It's Life Style+


אלה הם החיים שלי!! וככה אני חייה אותם!!

כינוי: 

בת: 31

ICQ: 330223904 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

הינה שוב חזרתי)) חחח


*אז מה ככה? מה קורה? הכל טוב?

*וווואיייי!! כמה זמן לא היייתי פה))) פעם במיליון שנה אני ניכנסת לפה))) חחחח כבר שחכתי מה זה בלוג)))

*הינה התחילה לה תקופת המיבחנים וזה((( עוד מעט בגרויות... כ"כ לא בא לי(((\

*ל"ג בעומר חייב להיות פשוט שולט... אבל מי יודע מה מחכה לי..(((

*ניפרדתי מהחבר האידיוט שלי (סוף סוף!!!!)

*ומה שהכי גרוע זה זה שהוא עדיין ממשיך להציק לי.. המניאק הזה כניראה רוצה שעדיין נחזור... אבל זה כאילו מה זה לא הולך ליקרות...אין לי כבר כוח אליו.. הוא בן 24 ומיתנהג יותר גרוע מבחור בן 16... והוא גם לא מבין את זה.. ולא משנה מה אני אומרת, או איך שאני לא מסבירה לו את זה.. טוב... הוא כניראה לא כ"כ רוצה להבין את זה... כי אני לא ממש מסתירה את מה שאני חושבת עליו...

*אני מקווה שבחופש הגדול אני אסע לרוסיה)) ווווואייייי!!!!!! איך אני מתה ליראות את העיר ממנה באתי לחור הזה!!!!! אני מתה מתה מתה מתה לעזוב את הארץ!!! אני מקווה שזה ייקרה בקרוב.. כי באמת כ"כ נימאס לי... מהאנשים... מהמקומות.. מהגודל.. מהממשלה.. מכל הפיגועים, והמילחמות הבלתי פוסקות.. וכו' וכו'...

 איך אני מתה לשםםםםםם!!!!

נכתב על ידי , 17/5/2008 15:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,919
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEmO_KiDs_ArE_PeOpLe_ToO אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על EmO_KiDs_ArE_PeOpLe_ToO ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)