לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Antoinette

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

disposable camera


ברלין\לונדון\תל אביב.

מה שעוללתי בחודשיים האחרונים (כן, ביקרתי הרבה בחו"ל).

 

אני לא יודעת מה איתכם, אבל כשיורד גשם כל קמצוץ של טעם טוב אצלי נשטפים ביחד איתו. כל עוד יש לי מעיל טרנץ' שמגן עליי ומגפיים שחורים גבוהים, לא אכפת לי אם גם אלבש אימונית אדידס אייטיזית אדומה עם שני פסים לבנים בצד מתחת; כלפי חוץ אני נראית כמו בחורה ממוצעת, אך מבעד להגנה אני לבושה כמו משורר תמהוני שפוקד מדי ערב את קיוסק משיח ושותה ערק עד עילפון.

הזמן היחיד שמעודד אותי להתלבש כראוי הוא הערבים בהם אני יוצאת. לשם שינוי, מתחת למעיל-סוודר-סוודר-כובע, אני לובשת לבוש קייצי לחלוטין שנגלה לציבור. חוץ מזה, אני נראית כמו פוך מהלך.

 

בנימה זאת, הכלבה שלי נרדמה עליי, אז כנראה שגורלי הוא להישאר מול המחשב עד שהיא תחליט להתעורר.

שיהיה לכולכם שבוע נעים (במיוחד לכם, כי אתם היחידים שעדיין קוראים כאן!)

 



















 















 

נכתב על ידי Antoinette , 18/2/2012 17:32   בקטגוריות אופנה, אוכל, בנות, חופשה, יד שניה, פילם, צילום, צילום פילם, צילומי אופנה, צילומי אוכל, תמונות, תמונות שלי, לונדון, ברלין, שוק הפשפשים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של sasha. ב-27/2/2012 16:17
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אופנה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAntoinette אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Antoinette ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)