לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

tempted.



Avatarכינוי:  Luxuria

בת: 35

ICQ: 219307978 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

PALESTINE


ציונות.
מה פשר מילה?
מוות לכל השאר.
למה שותקים בקשר לזה ש530 כפרים ערביים נהרסו יחד עם אנשים ביחד לפני ובזמן הקמת "מדינת ישראל"?????
למה לא מדברים על זה שמתים הרוב רק אזרחים רגילים בלי שום לחמאס וכו'??????
למה נראה לכם שאתם צודקים????
בגלל שאתם יהודים??
אתם עושים שואה שנייה!
אבל למי אכפת, נכון???
סך הכל ילדים ערבים.אם לא הייתם מתחילים עם כל החרא המזדיין הזה מקימים התנחלויות עם רוצחים ומכניסים חיילים מטורפים לשטחים לא הייתם מקבלים את התוצאות הללו-פיגועים, קסאמים, רצח גזעי.
תהנו מאותם דברים ששתלתם, הגיע הזמן לאסוף את הפירות!!

נוהג נפוץ הוא לירות קליע מתכת מצופה בגומי היישר אל תוך עינו של פלסטיני - מעין שעשוע בקליעה של חיילים מאומנים היטב; משחק הדורש דיוק מירבי. הדיווחים בדבר פציעות עיניים נפוצים מאוד. "ב-11 באוקטובר 2000 דיווח בית החולים האבחוני אל-מיזאן שבחברון על טיפול ב-11 פלסטינים שנפגעו בעיניהם, לרבות שלושה ילדים. בית החולים לרפואת עיניים אל-נסיר שבעזה טיפל ב-16 אנשים שנפצעו בעיניהם, לרבות 13 ילדים. תשעה מהם איבדו את אחת מעיניהם"(10). "מה-29 בספטמבר ועד ל-25 באוקטובר טופלו בבית החולים לרפואת עיניים סנט ג'ון שבירושלים חמישים אנשים שנפצעו בעיניהם"(11).
http://www.hagada.org.il/hagada/html/modules.php?file=article&name=News&sid=3172

אתם אומרים, זו מלחמה. החיילים נהרגים-זו מלחמה הרי, נכון?
למה אצל פלסטינאיים אז רוב ההרוגים הם ילדים, נשים, גברים שלא קשורים לטרור בש י טמתי כבר תקלטו שלא תגיעו למצב רגיעה עם לא תפסיקו עם "הניקוי" הזה??
אל תגידו לי "כתוב בתורה היינו כאן מלפני 36289 שנה" וואללה נהדר. לא הייתם פה כל השאר הזמן, ובזמן הזה חיו פה אנשים אחרים, בנו בתים, רכש אדמות, הקימו משפחות ואתם באתם וגזלתם הכל בצורה הכי חייתית.
גם אל תגידו לי ,עופי לרוסיה אם את לא אוהבת" קודם כל אני לא מרוסיה ודבר שני ברגי שתהיי לי הזדמנות אני עפה מפההה, כי זו אדמה מקוללת.
שבשת אני מפגינה בחברון, אולהלה, איזה שמאלנית מסריחה אני. ואני כל כך גאה בזה.
הפוסט הכי מוצלח שלי!!!
פעם ראשונה אני כותבת מה שאני באמת חושבת.

אגב, בצלם מציג גם את הצד הישראלי, אבל הוא לא "אובייקטיבי" נכון? הרי הוא מציג גם את הצד הערבי. בושה.
נ.ב.
אני לא שונאת יהודים, אני שונאת את הדרך בה אתם מתייחסים לכל השאר.
נ.ב.ב.
הכרתי חייל קרבי לשעבר שנהפך למוסלמי לאחר השירות שלו. בטח היה לו ממש כיף בצבא.
תודה לאל על האנשים הטובים ביניינו.

אה ורוצים סיפור מעניין? דיברתי פעם עם איש אחד, מוסלמי, בן 45. הוא הגיע לישראל בתור ציוני נחוש להגשים את החלום הציוני-עם רובה. פעם נסע לו להלהל, נשברה לו המכונית בקרבת הכפר ערבי, ומי לקח אותו לביתו, נתן לו מים, אוכל, ותיקן את המכונית שלו? ערבי מסריח. אחר כך הציוני התאסלם. אגב, איש חכם מאוד.

תמונות!!!!!!!






















ולבסוף תמונה שאני מתפללת עליה. ילד חמוד.





תסתכלו מה מתנחלים אוהבים לעשות בשעות הפנאי שלהם, אחלה בידור.

http://www.btselem.org/hebrew/Photo_Archive/List.asp?x_Concatenate=01&z_Concatenate=LIKE,%27%25,%25%27


נכתב על ידי Luxuria , 22/5/2008 02:35  
101 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב. ב-1/9/2012 15:49
 



לבנון.


http://youtube.com/watch?v=AjAPf8tjX1o
נכתב על ידי Luxuria , 22/5/2008 01:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



crazy crazy crazy


one two three

תוציאו אותי מהדיכאון.
כמה אפשר לבכות?
שיפסיק לפעום.


אם אני ישפוך את מה שאני עושה בבית, בחדר, בטוח ימצא מישהו שירים טלפון לעיתון.




בא לי לזרוק ת'פלאפון נחוי מהחלון
אבל לא אני מחזיקה בו כאילו החיים שלי תלויים בזה





נכתב על ידי Luxuria , 19/5/2008 16:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של david ב-7/7/2008 15:00
 



לדף הבא
דפים:  

19,002
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLuxuria אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Luxuria ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)