כבר לא מעט שנים שיש לי מכשיר תמי 4 בבית
אם לדייק משנת 2008
מה שאומר שכבר מזמן סיימתי לשלם על המכשיר
ומאז כל שנה, פעם בשנה אני מקבלת טלפון מתמי 4 (או שטראוס מים)
שעוסק בניסיון להצטרף למסלול ותיקים, בניסיון לגרום לי לקנות מכשיר חדש
או במילים אחרות לשלם להם שוב לא מעט כסף על משהו שאני לא באמת צריכה
בדר"כ השיחה הזאת מסתיימת בכך שאני אומרת שאני מרוצה מהמכשיר הנוכחי שלי ואני לא מעוניינת להחליף מכשיר
הפעם, הפעם הייתה נציגה שאני לא זוכרת את שמה
שבמשך 10 דקות ניסתה לשכנע אותי למה אני צריכה לקנות מכשיר חדש
למרות שאמרתי לה שאני מרוצה מהמכשיר לי, ואני לא רוצה להחליף אותו
והיא פשוט המשיכה והמשיכה לדבר
ולנסות לשכנע אותי למה כל כך כדאי לי לקנות מכשיר חדש
ודגם שונה ממה שיש לי (לי יש את הדגם שנקרא Family והיא הציעה לי את דגם הפרימו החדש יותר)
עם טיעונים כגון: העיצוב שלו יפה יותר ויותר מתאים למטבח, המזיגת מים מהירה יותר, נוח יותר למלא איתו בקבוקים, הפיה שלו לא מקבלת אבנית וירוקת, ושהוא מגיע ביותר צבעים.
אני משלמת 500 ש"ח פעם בשנה על סנן ונורה ועוד פעם בשנה משהו כמו 180 ש"ח רק על סנן (כי אותו מחליפים כל חצי שנה)
מה שאומר שבשנה יוצא לי לשלם 700 ש"ח הוצאות על המכשיר
היא הציעה לי מסלול שבו משלמים 99 ש"ח לחודש ל3 שנים שכולל: הובלה הרכבה התקנה וביטוח על המכשיר וכמובן את המסננים והנורות ל3 שנים.
היות וחשבון אני יודעת, חישוב מהיר אומר לי שכל התענוג הזה יעלה לי 3564 ש"ח
ולשנה 1188 ש"ח, שבואו נודה על האמת, זה קצת יותר מ700 ש"ח
במילים אחרות עבורי זה ממש לא משתלם
רק שהנציגה שדיברה איתי לא ממש הבינה את הלא שלי
עד שהפסקתי אותה ואמרתי לה שהיא יוצרת אצלי אנטיגוניזם לחברה
אמרתי לה שאני לא מעוניינת והיא ממשיכה וממשיכה להגיד לי כמה אני חייבת את המכשיר החדש
וזה נראה כאילו היא בכלל לא הקשיבה לי
שאלתי אותה אם היא מבינה מה היא עושה, כשהיא מדברת עם לקוח שמרוצה מהמכשיר של החברה, מרוצה מהשירות, ובשיחה אחת כזאת היא מצליחה להרוס את מה שאני חושבת על החברה במשך כל השנים אלה
אמרתי לה שאם לא הייתי מרוצה מכל הדברים האלה השיחה הזאת הייתה גורמת לי לעזוב אותם
אני מבינה שאנשי מכירות מנסים למכור בכל מחיר
אבל באמת שהנציגה הזאת הגזימה