לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Streets Will Run Red..



כינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

עדכון שעמוםםם




וואי פול זמן לא נגעתי בבלוג הזה.

 

טוב אז נעדכן ככה עדכון מתוך שעמום.

 

וואי מהפוסט הקודם..

 

אזזזזזזזז טסתי ללוס אנג'לס. וואי היה כל כך מדהים, וכיף, ואין זה עלה על כל הציפיות שלי.

הכרתי שם מלא אנשים. כל היום שטויות וקניות ופשוט לא דופק חשבון לאף אחד!

אני כל כך לא רציתי לחזור.

ואני עדיין לא רוצה להיות פה.

 

עוד מעט.. עוד מעט..

 

אוקיי אז אחריי שחזרתי עבדתי שבוע באיזה בריכה במושב שדה משה (יישוב שקרוב לקרית גת)

 

יווווווו העבודה הכי כיפית בעולם.. לא עשיתי בעצם כלום כמעט.. רק מפינוי פחים בסוף היום, ומכירת כרטיסים.. ולשבת לעשן ולהכנס לבריכה ולראות מלא ערסים שגיליתי שמחבבים אותי דיי מהר חחחח

באמת שזה היה שבוע של סתבלט ולהרוויח כסף מלשבת עם אנשים שגם הכרתי שם.

 

אח"כ נסעתי לאילת. כה בסוף נסעתי לאילת, נשבר לי לשכנע את כולם, עידן כבר היה שם עם המשפחה אז התקשרתי ואמרתי שאני בא.

ובאתי.

יום למחרת תפסתי אוטובוס נסעתי. וכה גם בדרך הכרתי כמה אנשים שת'אמת ממש עזרו לי במהלך החופשה, כי אחריי שעידן ואני שכרנו דירה קטנה כזאת, עידן ניהיה חולה בלילה השלישי ותפס מטוס חזרה, במזל פתאום דימה המרושש היה שם גם עם חברה שלו עוד כמה אנשים ורן, אז התעלקתי עליהם יומיים.. ואז הלכתי לישון אצל ידידה שלי מאילת.

תאכלס כמעט ולא ישנתי שהייתי שם, היה מזה במקום, פשוט הלכתי ככה בהפתעה עם כסף והסתדרתי. אחד הכיפים.

 

ואז החופש הגיע לקיצו, ובכלל לא שמתי לב ובום אני בבצפר.

הלכתי שלשום למצוא עבודה, מצאתי משהו בחנות בגדים באיילון.. עכשיו אני מחכה לשיחה שלהם.. ואם מחר הם לא מתקשרים זובי אני הולך לשם ועומד עליהם.

אני חייב עבודה, חייב כסף לא נעים כבר להתעלק על ההורים.

הייתי אמור להתחיל ללמוד כבר נהיגה.. אבל נכנסתי לריב על היום הראשון.. סעמק.. אני אנסה לארגן את זה היום ולהתחיל כמה שיותר מהר.

 

אה גם הפכתי להיות בן 17.

וזה מבאס תתחת.. =\

 

אבל יהיה בסדר

 

בקיצור, היה אחד החופשים הטובים.

ועכשיו סתם חרא בבצפר.

אני שמיניסט. אני?!?!

בחיים שלא לא חשבתי שאני אגיע לכתה הזאת, אני לא רואה את עצמי אפילו בצבא, איכס.

 



 

Venice beach

 

 

 





 



עידו הבנדודה מפרדסחנה, אנט הבת דודה משם (תראו איזה מדהימה), ואני על הסירה של דוד שלי, ומאחורה על הג'טסקי  דוד שלי מרכיב את הבן שלו

 



איזה ילדההה! מתגעגע אליה בטירוף

 

טוב יאללה נסיים בפאזה חיובית

יהיה טוב

^^

 

3>

נכתב על ידי , 6/9/2007 14:29  
1973 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





53,450

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRyan_Meidan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ryan_Meidan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)