לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יום אחד תבינו


כשתצא מכאן, אולי תשכח אותי. זה בסדר. אבל אני לא מרשה לך לחזור על טעויות שאני עשיתי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

"ובתוך הדפים של הזמן שאבד אנשים נגמרים ברגע אחד..."


אני אמור לישון כרגע, אבל זה יותר חשוב.
~.~.~.~.~.~.~.
במהלך 4 השנים האחרונות פרסמתי בין דפי הרשת 379 {כן, בדקתי.} פוסטים שמספרים את סיפור חייו של{י-} טיפשעשרה מתבגר מהחטיבה, שהתבגר לו עם השנים.
לפעמים מעניין, לפעמים סתם סדר היום המשעמם שלי, לפעמים פילוסופי ובדרך כלל סתם פוסטים שלא תוכלו להבין ושאני לא אוכל לזכור מה בדיוק עבר לי בראש כשפרסמתי אותם.
היום, כשאני סוף סוף מסיים את הכיתה האחרונה בסדרת החינוך הלא יעילה הזאת, אני חושב שהגיע הזמן להיפרד.
קודם כל ומעל הכל, אני רוצה להודות למי שחשב על הרעיון של ישראבלוג כמקום מפלט מגיל הנעורים. אין ספק שהמקום הזה, כמה שהוא לא מבטא את מי שאני היום, היווה סימן דרך משמעותי בחיים שלי ואני יודע בבירור שאם לא הייתי פותח בלוג אחרי אותו טיול סוכות בכיתה ט', לא הייתי היום מי שאני, והייתי מפסיד המון חוויות וחברים שפגשתי בדרך שהשפיעו וליוו, וחלקם מלווים אותי עד היום - וגם להם אני חב תודה ענקית.

אני מנסה לחשוב על המשך לפוסט וכל מה שאני מצליח לחשוב עליו זה המוזיקה של השיר "שיר פרידה" של שלמה ארצי.. יכול להיות שזה בגלל שכבר נגמרו המילים והנושאים הטובים לכתוב עליהם. או סתם בגלל שזו באמת פרידה משמעותית בשבילי.
~.~.~.~.~.~.
מעדכן בפעם האחרונה -
אני לקראת יציאה לחופש הכי גדול בחיים שלי, כנראה עד ינואר, אז אני אתגייס לצבא ההגנה לישראל בתפקיד טייס מן השורה {הייתם מאמינים? אחד כמוני?!}. עד אז אני כנראה אעבוד בעבודות מזדמנות שיציע לי הגורל. המשכתי עם הכושר הקרבי ויש מצב שאשכרה יצא ממני משהו...
הבגרויות הלכו בסדר פחות או יותר. כצפוי ולא יותר מזה {31 יחידות בציונים סבירים}. נותרו עוד שני מועדי ב' ואני לא צריך לחזור למוסד הזה כל החיים שלי. "תחזרו לבקר אותנו ביציאות שלכם" - כן בטח.
אחותי עדיין עם חבר שלה וזה נראה רציני. ההורים שלי ממשיכים לבלות וממש כרגע הם בנסיעת לילה מהאנוי בירת ויאטנם לסאפה - חור אחר על המפה. אחותי הקטנה והמעצבנת {תפסיקי לקרוא פה, זה נגמר.} כבר בת 14 {ממש אתמול} ואח שלי הקטנטן סיים כיתה ב'.
אני עדיין לא בן 18 אבל יש לי רישיון שאיפות ותוכניות לעתיד. אפילו חברה {אולי} תהיה לי בעתיד הקרוב.
~.~.~.~.~.~.
אז..
זהו.. אני מניח..
לאלה שלא שמרו על קשר עד היום -
[email protected]
אני אשמח לסנן אתכם :}
טוש.
ושיהיה לכם חיים שמחים
נכתב על ידי , 2/7/2009 02:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 32

ICQ: 195126113 

תמונה




18,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטוּש. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טוּש. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)