לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוגיבוי


דמות מוכרת בשכונה שלא באמת יכולה להתבטא כבר כמו ואיך שהיא רוצה. אז הנה, המצאתי את עצמי מחדש.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2010

סתם, במקרה


בטעות אולי, נכנסתי לפה, וגיליתי שעברו שנתיים מאז השתנו חיי. השתנו לטובה.
אני לא מבינה איך הייתי עם בנאדם כזה, אדיש, ורע, ולא מבין, ולא סימפטי, לא נחמד. איזה כיף להגיע לתובנות כאלה. מזל שנפרדנו, מזל שזה לא הלך לשום כיוון אחר. אני רק ממש רוצה שיגיע הנכון, כנראה יותר מדי רוצה, כי זה ממש לא הולך לשם. נמאס לי להיות לבד, בעיקר כשכל מי שסביבי ביחד. אני גלגל חמישי של כל מי שאני מכירה. והרחם שלי כבר מתחילה לצעוק. היא לא מבינה שאני שומעת אותה גם כשהיא לוחשת.
יהיה בסדר, נכון?
נכתב על ידי notred , 5/6/2010 23:59  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  notred

בת: 43




1,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnotred אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על notred ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)