לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Searching for me




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

תשובות לשאלון השבועי


מי המפורסם האהוב עלייך?
רן דנקר ולו רק בגלל החיוך ההורס

ומי המפורסמת האהובה עלייך?
אין מישהי מעניינת כרגע...

האם את אוהבת יותר מפורסמים מהארץ או מחו"ל?
אין לי ממש העדפה, מי שבא ברוך הבא :)

מה את חושבת על חיי הנהנתנות של סלבריטאים?
שעושים מהם הרבה יותר ממה שהם לפחות בארץ רוב הסלבריטאים לא חיים כ"כ טוב כמו שגורמים לנו לחשוב

האם את יודעת את כל מה שיש לדעת על הסלב האהוב עלייך?
לא ממש יודעת, בד"כ יותר מעניין אותי מהם שהם עושים מאשר עם מי הם יצאו אתמול...

מה חשוב לך בסלב האהוב עליך?
שיהיה בנאדם ולא מניאק
שיעשה צבא כמו כולם ולא ינסה להתחמק

מי יותר חתיך לדעתך? רן דנקר או ג’סי מקרטני?
ברור שרן שדנקר ואני אסתכן בלהשמע בת 14 ואוסיף "ההורס" :)

ומי יותר כוסית? אניה בוקשטיין או ג’ניפר לופז?
אניה בוקשטיין, פשוט יפיפייה!

נכתב על ידי cat , 15/12/2007 19:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתקאמבקת


כבר יותר מחצי שנה לא כתבתי, אתמול החלטתי שאולי הגיע הזמן לחזור לזה, נכנסתי לבלוג כדי לראות 'מה נשתנה' והצחיק אותי לראות את פוסט הקודם שכתבתי...

 

המון השתנה מאז, כ"כ הרבה שאני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל...

עזבתי את הלימודים – השתעממתי בטירוף, היה לי נורא קשה כמו שאתם יודעים והחלטתי שזה פשוט לא הכיוון שלי, מתוך זה החלטתי שעדיף לחזור לגור עם ההורים ולחסוך כסף (לא שזה עזר, אני במינוס עוד מאז שביתת הסטודנטים של שנה שעברה...), התחלתי לעבוד יותר שעות ונזכרתי כמה אני משועממת למוות וסובלת בעבודה הזאת...

 

הייתי בבולגריה מתישהו לפני ראש השנה (נראה לי שזה היה בתחילת ספטמבר, אני כבר לא ממש זוכרת...), נסעתי עם סבתא שלי שבעקרון נסעה לטיפולים שם ואני נסעתי כי התחשק לי לשנות אוירה. היה לי דיי משעמם וזה ביאס אותי עוד יותר, היינו בעיירה נטושה ודיי חסרת חיים עם 2.4 אנשים שיודעים במקרה לדבר אנגלית, למזלי קניתי את הלפטופ החמוד שלי בדיוטי פרי והוא שעשע אותי רוב הזמן לצערי, זו דווקא היה אחלה הזדמנות להספיק לדבר עם כולם במסנג'ר J

 

כשחזרתי החלטתי שנמאס לי ואני לא יכולה יותר ואני לא מסוגלת להמשיך ללמוד את התחום המשעמם הזה ושגם אם אני אסיים את התואר אני לא רואה את עצמי תקועה במעבדות כל החיים ופשוט עזבתי...

 

החזרה הבייתה הייתה דיי קשה בעיקר מהיבט הפרטיות והשקט שלי... אין לי ממש חדר אצל ההורים שלי כי הם דיי העבירו את המחשב הדברים שלהם לחדר שלי והדבר היחיד שנשאר רק שלי הוא המיטה שלי... לאט לאט הם התחילו להתפנות משם ועד עצם היום הזה (אני בערך מסוף ספטמבר בבית) עדיין הדברים שלהם אצלי בחדר ומחכים לסיום השיפוצים המתוכננים כדי שהם יסדרו את חדר הבלאגן ויהפכו אותו לחדר עבודה בשבילם...

 

לא יודעת אם כתבתי על זה פה אבל מתישהו לפני הנסיעה לבולגריה נרשמתי לאיזשהו אתר הכרויות סתם כי חברה מהעבודה לחצה עלי (הכירה ככה את החבר הנוכחי שלה) והאמת שגם דיי נמאס לי להיות לבד...

אז תוך כדי המעבר הכרתי שם מישהו שעשה רושם של אחלה בנאדם, ההורים שלי נסעו לחו"ל (פריז אם אתם ממש מתעניינים) בערך כשאנחנו הכרנו (אזור אמצע אוקטובר) ויצא שבדיוק בסופ"ש שהם נסעו אחי עשה שבת ואני נשארתי עם כל הבית לעצמי כמו שאני אוהבת... אז יצאנו, היה מדהים... הדייט נמשך משישי בערב עד ראשון בבוקר (ולא, לא שכבנו) שכמו זוג נשוי נפרדנו בבוקר בנשיקה ונסענו לעבודה J

בראשון בערב עשיתי ערב בנות עם החברות מהפקולטה והיה ממש כייף ובשני בערב קבעתי איתו.

הוא הגיע והחלטנו לשבת קצת בים. הסתובבנו ודיברנו והשיחה ביננו הגיעה ל 'אז איפה אנחנו עומדים עכשיו?' ובשיא הכנות הוא אמר שכייף לו איתי הוא נמשך אלי אבל מפריע לו המשקל שלי...

האמת שלא הייתי נורא המומה מזה כי הוא הסתובב סביב זה איזה רבע שעה בלי להגיד אצל זה ישירות ודיי אילצתי אותו להגיד את זה כי רציתי לשמוע את זה, רציתי שהוא יגיד בדיוק מה מפריע לו...

הסברתי שזו איזושהי בעיה רפואית גנטית, שזה מצב שאין לי הרבה שליטה עליו ושאני מבינה שזה מפריע לו ושגם אם הוא לא ירצה להמשיך לצאת אני אבין אותו, הוא התעקש שהוא כן רוצה להמשיך לצאת ומאוד הערכתי אותו באותו רגע אבל זה לגמרי הרס את האוירה באותו ערב...

במאמר מוסגר אני אספר לכם שהרופא שלי ואני במלחמות בשנתיים האחרונות בנושא הכדורים היחידים שאני רוצה לקחת במקום כל השאר שהוא דוחף לי. יש איזה כדור (שאני מכירה כי אמא שלי לוקחת אותו) שעוזר לווסת את הפעילות של בלוטת התריס (שאצלי היא בתת פעילות משמע חילוף חומרים איטי במיוחד, לא איטי כמו של הדוגמניות שמקטרות אלא איטי ע"פ הגדרה רפואית). הרופא מתעקש לא לתת לי את הכדור ההוא בטענה שהוא לא רוצה שהגוף יתרגל לקבל את ההורמון הזה שנמצא בכדור ממקור חיצוני אלא ידאג להגביר בעצמו את הייצור שלו. בקיצור, עשינו הסכם שאני שומרת הכי טוב שאפשר על המשקל במשך חודש ואם אני לא יורדת במשקל ברמה נורמלית אנחנו ננסה את הכדורים, וזה מה שהיה... למרות ששמרתי, לא ממש ירדתי במשקל מן הסתם והחלטנו לנסות את הכדורים לתקופה קצרה ואז להפסיק ולראות מה קורה. יצא שהתחלתי לקחת את הכדורים בערך כשהכרתי את הבחור (ואגב מאז הק"ג נושרים ממני, בחודשיים האחרונים ירדתי 7.5 ק"ג) אבל זה לא ממש משהו שמספרים למישהו שרק הכרתי....

בתקציר, זה נמשך שבועיים היה אחלה ואפילו הסקס היה נחמד אבל איפשהו הרגשתי שהוא לא ממש איתי, לאורך כל התקופה שיצאנו תפסתי אותו בשקרים קטנים  (למשל שהוא נפרד מהאקסית שלו לפני חודש ולא 3 חודשים כמו שהוא סיפר בהתחלה, שזה לא היה סתם קשר ושהוא התכוון להציע לה נישואים), בהתחלה זה לא נראה לי משמעותי אבל לאט התחיל לכרסם בי הספק ודיברתי איתו וקצת הרגשתי התחמקות. זה לא שרציתי שהוא יתחייב כבר אחרי הכל רק הכרנו אבל רציתי לדעת איפה זה עומד מבחינתו כי כשמישהו שפעם יצאתי איתו הציע לי לצאת שוב אז הבחור היקר אמר שהוא לא יכול להגיד לי מה לעשות אבל ברור שהוא מעדיף שאני לא אצא איתו וברור שההרגשה הזאת הייתה הדדית (וכמובן שסירבתי להצעה עוד לפני שסיפרתי לו בכלל) אבל איכשהו הרגשתי שהוא מתחמק מלתת לי תשובה שתחייב אותו.

אז עשיתי משהו פסיכי במיוחד, נרשמתי לאתר תחת שם אחר והתחלתי איתו, רציתי לדעת אם הוא משתף פעולה ומה הוא עונה כששואלים אותו אם הוא יוצא עם מישהי עכשיו. אז הוא לגמרי שיתף פעולה ואמר שאין לו אף אחת כרגע. החלטתי לדבר איתו ולתת לו צ'אנס להגיד לי את האמת ושאם הוא משקר לי שוב אני מעיפה אותו לכל הרוחות... התכוונתי לדבר אית למחר בבוקר אבל בערב הוא התקשר אז החלטתי לענות לו ופשוט לגמור עם זה, לא סיפרתי לו שזו הייתי אני באתר אבל שאלתי אותו שוב מה קורה איתנו ושאני קצת מרגישה שהוא שומר אותי בתור ברירת מחדל והשחלתי בשיחה את מה שרציתי לדעת, אם הוא עדיין רשום באתר שאנחנו הכרנו ומה הוא אומר לבחורות שהוא מכיר שם, הוא התעקש שהוא תמיד אומר שהוא תפוס ומסנן אותן – עוד שקר! כמובן שגמרתי איתו אבל לא סיפרתי לו שזו הייתי אני ובמשך הזמן היו לי קצת נקיפות מצפון על זה, אז אחרי איזה חודש סיפרתי לו שזו הייתה חברה שלי (סתם כדי שהוא לא ידע עד כמה אני באמת פסיכית... J ), מאז אנחנו מדברים פה ושם, בעיקר במסנג'ר אבל שום דבר מעבר. אגב, מאז יש לו חברה, אבל אל דאגה זה לא מפריע לו להתחיל עם חברות שלי...

 

מאז דיי קיצצתי את הנוכחות שלי באתר ההוא, רק נכוויתי מבחורים שהכרתי שם, אני עדיין עונה לבחורים משם מדי פעם אבל לעיתים ממש רחוקות, עוד לא יצא משם כלום...

 

סגרתי טיול ללונדון עם חברה מהעבודה, נקרא לה נינה, שבעצם בתקופה האחרונה אפשר לסווג אותה כחברה הכי טובה שלי... אנחנו מאוד קרובות, והיא דיי מקלה עלי את השהות במשרד המדכא הזה...

 

הסקס עם האקס המשיך גם בתקופה האחרונה עד אתמול בערך...

בשישי שעבר השאלתי ממנו גיטרה לשבועיים כי התחשק לי ללמוד ורציתי לראות איך זה מרגיש לי לפני שאני משקיעה בגיטרה. אבל כל השבוע הוא נורא ניג'ס לי מה למדתי ומה אני יודעת ומה שלום הגיטרה ותשמרי עליה כמו החיים שלך וכל מיני שטויות כאלה ואלף פעם שאתי אותו אם הוא בטוח שלא אכפת לו שאני אקח אותה והוא התעקש שזה בסדר...

בגלל השיפוצים אצלנו בבית (אולי בקרוב יהיה לי סוף סוף חדר) ובגלל שנמאס לי לישון על הספה, ברחתי ביום רביעי בערב לישון אצל נינה ואז פתאום ב 1 לפנות בוקר יש לי SMS, 'מה שלום הגיטרה שלי?' – זה נשמע לכם שפוי!?!? התעלמתי מההודעה ולא עניתי לו עד אתמול שהוא שלח לי SMS  'תתחברי!' התחברתי ל ICQ ושאלתי מה הסיפור והוא שוב פעם התחיל לשאול על הגיטרה ומה אני כבר יודעת ומה לא וכל מיני כאלה אז שאלתי אותו אתה רוצה שאני אבוא להחזיר לך אותה? הוא שוב התעקש שלא... השיחה התגלגלה לזה שלא מזמן אמרתי לו שהוא השתנה הוא שאל איך הוא השתנה וכשעניתי לו הוא התחיל להתקיף אותי ולהגיד לי שזה לא נכון ושיש לי בראש תמונה לא נכונה שלו וזה כבר ממש עצבן אותי כי ברור שאין לי בראש תמונה נורמלית שלו כי בשלוש השנים שעברו מאז שנפרדנו אנחנו מדברים רק ב ICQ ואם אנחנו נפגשים זה או במקרה ברחוב או בשביל סקס, כי הוא אף פעם לא משתף פעולה כדי להפגש כמו ידידים לקפה מדי פעם. זה מה שעניתי לו: "אנחנו בעצם לא בדיוק ידידים אלא יותר בכיוון של יזיזים שקצת מדברים באייסי מדי פעם, אני לא אגיד לך שאני מתה על המצב הזה אבל זה שאתה רצית שיהיה וזה משהו שאני מוכנה לקבל כי אני לא רוצה לגמרי להתנתק ממך למרות שכבר חשבתי גם על זה, מה לעשות שלפעמים בא לי סתם לפגוש אותך לקפה ולדבר כמו אנשים נורמלים או שאם אתה כבר מלמד אותי משהו על הגיטרה אז תעשה את זה כשאתה לידי ולא כאן, אז אני בעצם מכירה אותך רק בזמן המוקצב הזה בשבוע שאתה מספר לי בתקציר מה עובר עלייך וזהו, אני קולטת את מה שאתה מספר בהתאם לאיך שאני מכירה אותך עכשיו שזה רק כאן..."

אז האידיוט כותב לי שהוא לא חושב שאנחנו צריכים להמשיך להיות יזיזים אבל כששאלתי מה אנחנו כן צריכים להיות אז הוא אמר שהוא לא יודע.... עניתי לו שאני לא ממש מבינה מה עובר עליו היום ושאם הוא רוצה שננתק קשר הוא יצטרך להגיד את זה ישירות כי אני לא ממש מבינה מה הוא רוצה ממני אז הוא ענה שהוא גם לא מבין  ושהוא לא חושב שהוא רוצה שנתנתק אבל גם לא שנמשיך להיות ידידים כי: "אני לא חושב שזה מגיע לך שאני אבוא רק לסקס לגמור וישר לחשוב על מישהי אחרת..." עניתי לו ש: "זה לא שאני שוכבת איתך כי אני מקווה שיהיה משהו, זה רק סקס ומתאים לי שזה ככה, רק מבאס אותי שזה כל מה שיש ביננו.. היית החבר הכי טוב שלי ואתה עדיין הבנאדם שאני מרגישה הכי קרובה אליו והכי בנוח איתו והאמת היא שמאז שנפרדנו לא היה אף אחד שתפס את המקום הזה לא חבר ולא חברה...בכל מקרה, השיחה הזאת דיי מבאסת אותי ולא ממש בא לי להמשיך אותה, אני אקפוץ מחר להחזיר לך את הגיטרה ואולי כדאי שנקח קצת חופש אחד מהשני כדי לראות איך ואם בכלל אנחנו ממשיכים מכאן" הוא התעקש לבוא לקחת את הגיטרה באותו רגע, ירדתי למטה אמרתי היי והכנסתי לו את הגיטרה לאותו, אז הוא עוד אומר לי "מהר, תעשי Am , עניתי שלא בא לי, תודה (על הגיטרה) ולילה טוב וסגרתי את הדלת של האוטו...

זה קצת הרגיש כאילו אנחנו נפרדים שוב... האמת שממש נעלבתי ממנו, באמת שעשיתי הכל בשבילו גם כשנפרדנו בחיים לא קרה שהוא ביקש ממני משהו או שהוא היה צריך אותי ולא הייתי שם... לפני כמה זמן חשבתי לעצמי שאני עדיין מאוהבת בו, אבל לא כמו שהוא עכשיו אלא כמו שהוא כשהשהכרנו, כשהיינו ביחד.

היום הוא באמת שונה, לא סתם אמרתי לו שהוא השתנה כי הוא באמת השתנה...

 

בכל מקרה, היה נחמד להוציא קצת אל הכתב, אני מקווה שבקרוב אני אעשה את זה שוב, כבר שכחתי כמה זה משחרר...

מתישהו בקרוב העיצוב ישתנה – צפו שינוי!

שיהיה שבוע טוב!

נכתב על ידי cat , 15/12/2007 18:26   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  cat

בת: 40




679
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על cat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)