לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המלמד ידי לקרב אצבעותי למלחמה



Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

ממנטו מורי.


בשנת 2005, לפני שש שנים, פתחתי בלוג. 
התחלתי לכתוב על כל מה שעובר עליי. בית ספר, אהבות, חברים, אכזבות.
יומן נעורים.
המקום הזה היה לי מפלט מכל מיני דברים שעברו עליי בחיים והייתי צריך לפרוק אותם. 
הוא אפילו שימש לי ככלי מניפולטיבי והתגלגל למשהו בלתי נשלט...
כשאני מגולל אחורה בזמן, אני מגלה כמה עוז אחר הייתי. מעבר לעובדה שהתבגרתי ושפת הכתיבה שלי השתנתה לגמרי;
כל דרך החשיבה והמעשים...
הייתי פשוט בנאדם פרובוקטיבי - זה חוזר אליי כל פעם כשאנשים מחפשים בגוגל תמונות של בחורות ערומות, בחורה אתיופית ערומה או כל מיני כאלה דברים הזוים.
לאחרונה חזרתי לכתוב אחרי תקופה מאד ארוכה שהייתי בצבא והייתי מעדכן לעיתים רחוקות. 
בעיקר עם ציטוטי שירים שהייתי מחבר אליהם ועם תמונות שצילמתי. כן, לא זנחה בי האובססיה ליצור 
אלא פשוט עברה לצורת של צילום.
היו לי תקופות שהייתי יותר פועל לפי הרגשות, גם זה מתבטא מאד בכתיבה שלי. בצילום.
ולמה אני חופר עם כל זה? סיימתי  שיחת טלפון, שהדליקה לי נורה אדומה בראש. לגבי המקום הזה פה.
אתה לא יכול להמשיך לכתוב מה שיש לך בלב. אתה לא יכול להמשיך לכתוב מה שיש לך בראש. 
ואתה גם לא בן 15, כמו כל רוב הבלוגרים. 
המקום הזה נסגר. ישאר כממנטו מורי למי שהייתי ולמי שאהיה. 
אתם תמיד יכולים למצוא אותי ב [email protected]
Cheers.

 

נכתב על ידי , 8/4/2011 20:39  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של - ב-21/3/2021 19:05
 





24,235

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתופת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תופת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)