לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Me, Myslef and Ben



כינוי: 

בן: 34

ICQ: 192742343 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

Amazing


אחרי תקופה ארוכה של העדרות מהכתיבה פה, החלטתי לדפוק קאמבק קצר


בכללי.. הדברים שנכתבים פה הם קודם כל בשבילי וגם בשביל לחלוק עם אחרים את מה שעובר עליי


את התקופה האחרונה.. חודש אחרון בערך.. אני יכול להגדיר רק במילה אחת.. מדהים!


שום טיפת דיכאון אחת לא הייתה, הרגשה של שלמות עם עצמי סוף סוף, החיים השתנו לי לגמרי..


אני שמח! תמיד.. כשאני לא שמח אני סתם מתגעגע אליה.. היא..


המדהימה שלי :]


על הרוב אני יכול רק לתת לה קרדיט.. על חלק מסוים מגיע גם לי קרדיט אני מניח..


בכל זאת.. בזכותה החלטתי לעשות את השינוי, השינוי רק מתחיל.. אבל כבר עכשיו רואים סימנים טובים :]


יש שמחה במקום שקודם היה דיכאון, הצלחה איפה שהיה כישלון, רצון כשעד עכשיו היה רק סוג מסוים של רצון איך שהוא להמשיך את החיים כמו שהם, לא לשנות אותם, פשוט לחיות איתם, עם כל הבעיות, עם הדכאונות, עם ההכשלה העצמית שתמיד הייתה לי..


עכשיו הרצון חזק.. יש לי רצון לחיות.. רצון לעשות עם עצמי משהו, רצון לעשות משהו מעצמי!


וחוץ מהרצון שכמובן הוא חלק חשוב בתהליך שאני עובר [התהליך שהתחיל לאחרונה בלבד וצבר תאוצה מדהימה בזמן קצר מאוד]


יש עכשיו גם פעולה! אני עושה דברים בשביל לשנות, לא מחכה שישתנו, לא מצפה לנס כלשהו שלעולם לא יגיע..


מביא את הנס..


&nbsp;


דבר אחד בי שצריך להכיר.. אני לא אוהב להבטיח דברים.. כי לרוב אני מאמין שאני לא אקיים את ההבטחות שלי.. אני מבטיח דברים ב2 מקרים..


1. כשאני מרגיש הכרח להבטיח משהו, הכרח כזה שנגרם ע"י מישהו שמעמיד בפני אולטימטום ואומר "תבטיח או ש..."


וכמובן שלא צריך אפילו להגיד שזה המקרה הרע!


2. כשאני מאמין בהבטחה..


&nbsp;


הבטחתי לאחרונה הבטחות מסוימות..


אני מאמין בכל אחת מהן, אף אחת מהן אפילו לא הייתה מהכרח מסוים, ועכשיו, ממש פה, אני רוצה להבטיח עוד משהו..


ההבטחה הזאת היא יותר בשבילי ופחות בשביל אחרים, למרות שכמובן אני תמיד מעדיף לעשות דברים שייגרמו לטוב ולא לרע, ההבטחה הזאת תגרום רק לטוב מכל פרספקטיבה אפשרית..


&nbsp;


אני מבטיח לעשות


&nbsp;


לא יותר לחכות שמשהו יקרה, לא לעמוד בצד ולראות את הכל עובר ונעלם בעוד אני לא מנסה לעשות כלום, לא עוד לחכות למשהו שלא יקרה


זאת לא הדרך שבה אני הולך לחיות, אני הולך לעשות


לעשות הכל בשביל לשפר את החיים שלי ואת איכות החיים שלי


כמובן ש'הכל' לא כולל פגיעה באחרים, אבל תמיד אפשר למצוא דרך לעשות הכל ועדיין לא לפגוע באף אחד!


וזה בדיוק מה שהולך לקרות מהיום והלאה!


&nbsp;


הייתי כאן, עם חיוך הפעם :]

נכתב על ידי , 6/2/2009 04:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,715

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe, Myslef and Ben אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me, Myslef and Ben ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)