לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"הנסיכה, עם הכתר העוצמה, גרה בארמון בין שומרי הדיכאון..."

כינוי:  Sanny the Warrior Princess

בת: 17

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פרידה.


אתמול שאלתי אדם נורא יקר לי: "תגיד, מה היית אומר לי אם היית יודע שזו הפעם האחרונה שאתה מדבר איתי?!"

 

הוא ענה לי בחיוך אירוני: "הייתי שותק וככה זה אף-פעם לא היה נגמר"

 

הלוואי והייתי יכולה פשוט להמשיך ולא לעדכן בבלוג, כאילו וסגרתי אותו אבל עדיין ממשיכה.

 

אבל הבטחתי לעצמי שאחרי יום ההולדת אני פותחת תקופה חדשה והמעשה הראשון יהיה סגירת הבלוג.

 

חשבתי הרבה על איך ייראה הפוסט הזה, רציתי לסכם את הבלוג, לכתוב בהומור חוויות שעברתי בגללו, המון דברים, בעיקר כאב שנמצא בין השורות.

 

אבל אתמול כשהבנתי שהבלוג הזה חשוב לי בדיוק כמו אחד האנשים הכי משמעותיים בחיי, ואת שניהם אני הולכת לאבד, החלטתי שזה מה שאני אכתוב.

 

אם כך, הפעם זה קורה סופית. אני עוזבת אתכם קוראיי הנאמנים.

ובפעם האחרונה מסכמת.

 

 

.I will be always yours, Sanny the Warrior Princess 

 

 

 



נכתב על ידי Sanny the Warrior Princess , 12/10/2007 13:31  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חנוש (: ב-9/6/2009 01:19
 



מזל טוב, מזל טוב לי!


יומולדת.

 

אני לא מאמינה, אני עדיין נמצאת בשלבי העיכול מאירגון היומולדת הקודם.

וכבר צריך עוד אחד.

 

 

וכמה שזה מדהים, איך שאני רגילה להרוס לעצמי שמחות, בצורה חריפה כ"כ.

ועם כל זה, אני עדיין כל-כך שמחה שיש לי את החברות שלי, שרק בעוד כמה דק' יבואו ויעזרו לי לגרש את השדים והרגשות.

 

כולם כבר התקשרו להגיד מזל טוב.

לפחות כל אלו שציפיתי מהם.

רק אתה לא.

 

מי אם לא אתה- ריטה.

 

מי ישמע בלילה
רחש לחש
ובעורפי אז יגע

מי יקיץ לא פעם
ורעד יחלוף בו
מי לצידי ירגע

מי יתעצב
ויתאהב בי
כמו חייו בכפי

רק אתה
אין לי אחר
לגרש עננים ממצחי
לחדש את האש
לנחש את כוחי
מי יחזיק בי
מי יביט
מבט כמו נשיקה
מי אם לא
אתה

מי ילך בחושך
על חבל מתוח
כמו לוליין בזירה

מי פשוט יהיה לי
כמו לחם או מים
חום של מעיל בקרה

מי יאבק
ויתחזק בי
כמו חייו בכפי

רק אתה
אין לי אחר...

הנה סופה מתקרבת
בהמון - איפה אני
ומה כבר יכול להיות לי
קרוב כמו רצוני

רק אתה
אין לי אחר...

נכתב על ידי Sanny the Warrior Princess , 9/10/2007 20:20  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sanny the Warrior Princess ב-17/10/2007 11:11
 





14,282

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSanny the Warrior Princess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sanny the Warrior Princess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)