לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


what a pain

כינוי: 

בת: 34

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

שבת


נפגשתי עם מאיה על כוס קפה הבוקר, היא תמיד תמיד מזמינה הפוך ואני תמיד תמיד מזמינה שוקו עם קצפת מעל אם אפשר כי אי אפשר בוקר בלי שוקו רק הבוקר חרגתי ממנהגי כי התעוררתי עם לב קצת שבור וחשבתי שקפה הפוך עם קצפת מעל יתאים לי יותר לסוג הזה של הבוקר. כל הזמן הזה אני מחייכת ומשתעלת את שרידי השפעת מסופ"ש שעבר.

כשאני לבד עם עצמי המילים בראש נשמעות לי מבינות יותר אולם כשאני כותבת הן הופכות לעוינות אני חושבת עם עצמי רק לרגע ולאחר מכן מתמסרת אליהן שוב. 

רוצה שיאהבו אותי כמו ב50', אני כותבת.

רוצה שיאהבו אותי

נכתב על ידי , 29/12/2012 19:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,514
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrex אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על rex ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)