לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

simple? i don't think so



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

אל תיבהלו אני ילדה נורמלית עם דימיון מפותח. סיפור קצר ולא אמיתי


"אני בחיים לא אנהל יומן, אבל העיקר הכוונה דודה קלרה, וחג שמח גם לך.

מה? אני לא יודעת אני פשוט לא יכולה להבין למה שמישהו יכתוב יומן- עדיף לדבר ולהיות גלויים. כלומר, אם הייתי איזה הומו שמבולבל בקשר לזהות המינית שלו ולא היו לי חברים לחלוק איתם את זה אז אולי הייתי כותבת בלוג, אבל יומן? ממש לא! וחוץ מזה, יש לי חברים, ואני בטוחה בקשר למיניות שלי- תודה רבה!

לא נו, אני לא צינית!

טוב טוב סליחה.. ובאמת תודה על המתנה! היא ממש נחמדה! ד"ש לכולם.

משפחה זה אחלה דבר. רוב הזמן... אבל הפגם היחיד בקונספט הזה "משפחה" הוא שכל המבנה מושתת על שקרים והעמדות פנים. כלומר, אלא אם כן אתה ילד ממש מופרע אתה בחיים לא תקיים שיחה כזאת עם הדודה שלך, לא? כלומר אם היא מביאה לך מתנה אתה תגיד תודה ותעמיד פנים שזה בדיוק מה שרצית.

נכון? טוב, לא במקרה של רוני.

היא עברה לגור לידינו עם המשפחה שלה לא מזמן, מלפני שנה והם כולם תמיד נורא שקטים.

אף פעם לא שומעים דיבורים מהבית שלהם, שלא נדבר על ריבים.

הם כמו המשפחה המושלמת בטלוויזיה רק שמישהו לחץ על השתק בשלט. בכל אופן לפני כמה ימים שמעתי אותה מדברת עם דודה שלה. אז רשמתי את השיחה ,אני אפילו לא זוכרת למה.

פעם בשבוע משפחת כהני נוסעת לאן שהוא. חלמתי פעם שהם נוסעים לבית שיש להם על החוף וחלמתי שהוא ממש גדול ויפה. בחלום שלי כל פעם שהם נסעו לשם הם עשו הרבה רעש. אולי הם עשו הרבה רעש בגלל שהוא היה מבודד אז הם לא התבישו. אבל האמא לא הייתה מעורבת ברעש היא רק חייכה ושתקה, ובכתה בחדר.

אני חושבת שלאמא קוראים אפרת, אני לא יודעת למה אני חושבת את זה אבל זה בטח נכון, אמא אומרת שאני מאוד חכמה. לאמא שלי קוראים שרה והיא מאוד יפה, חוץ מהצלקת שיש לה על הפנים היא אומרת שהיא קיבלה את זה כשהיא הייתה ילדה קטנה.

גם אמא נוסעת מדי פעם וכשהיא חוזרת יש לה ריח של ים אז אולי בגלל זה חלמתי על ים."

"וואו! היום הייתי מה זה אמיצה! היום הלכתי לשבת ליד רוני כהני בהפסקה דיברנו בינינו על שטויות, אבל אני חושבת שאם אמשיך ככה היא תזמין אותי לבית שלה ואז אוכל לברר באמת מה קורה שם.. יש לי הרגשה רעה מאוד."

 

"כמו שאתה יודע, אני ורוני חברות ממש קרובות עכשיו. אבל שמתי לב שהיא אף פעם לא מדברת על אבא שלה. ויש בה משהו מוזר כזה, היא מדברת ונראית כמו ילדה בת שש עשרה אבל יש לה עינייים זקנות כאלה והקטע הכי מוזר הוא שהיא מתעניינת בדברים של ילדות קטנות רק. אני מזמינה אותה אליי מחר. אמא שלי תהיה בים אז אולי רוני תסכים לדבר בקול רם, כרגע אני בקושי יכולה לשמוע אותה"

"נכון שזה מצחיק שאני ורוני ואני החברות הכי טובות עכשיו. כולם קוראים לנו הרוניות..

ואנחנו ממש שונות!"

"אני חושבת שרוני מדברת לעצמה לפעמים אני חושבת שזה מסביר את השיחה עם דודה שלה.. כי אין להם טלפונים בבית. גם לא טלוויזיות. רק הרבה קירות לבנים"

"אני שונאת את רוני!

היא כל כך טיפשה וחלשה!

מה זאת אומרת על סמך מה אני אומרת את זה? היא חיה תחתיו. היא נותנת לו להתעלל בה לחולה נפש הזה!

היא אשמה בהכול"

"אני הולכת להרוג את רוני. אין לי ברירה, היא סובלת יותר מדי. אם אני לא אהרוג אותה היא רק תסבול יותר.

החיים שלה הם בזבוז של אוויר."

אלו קטעים שלקחתי מהיומן של רוני, אחותי הקטנה, החמודה, התמימה, השמחה, המושלמת.

רוני התאבדה לפני שנה ורק היום מצאתי את היומן שלה.

אף אחד לא ידע למה רוני התאבדה במקום לנסות להרוג את אבא שלה- הרי היה לה אקדח.

אבל עכשיו זה ברור- רוני לא ידעה שהיא רוני כהני.

היא חשבה שהיא רוני אחרת.

המוח שלה כנראה הדחיק עובדות שהיו טראומטיות מדי בשבילו...

בכל מקרה, אולי עכשיו מאוחר מדי בשבילה, אבל לא מאוחר מדי בשביל להביא את אבא שלה- אבא שלי לגורל דומה. אבא היקר הולך לשלם

נכתב על ידי , 12/9/2007 16:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





162

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לroxy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על roxy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)