לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טמטומה של נערה מתפגרת



כינוי: 

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2005

יומולדת הנה בא???


כל סיפורינו מתחיל ביום ראשון יפה,חביב,קריר ונעים...

 

מה?!?! לא נכון לנעם יש יומולדת יום שישי?!?!? מה נעשההה??????

טוב אז ככה החלטנו אני רוני אורטל מאי וטורשי מארגנים לנעמקה את ה-יומולדת שלה בכל זאת גיל 15 חצי מגיל 30 היא כבר מזדקנת חייבים לעשות משהו נחמד זה מצווה!

 

טוב יום שני מגיע הכל מתוכנן עושים לה יומולדת בקיבוץ ב"קן" שלהם... ועכשיו הבעיות א-אין לנו מפתח ב- לא ביקשנו אישור מהקומונר של הקיבוצנקים.. לא נורא נעשה את זה מחר.... יום שלישי בא ועובר ואנחנו בעננים...רביעי אוי לאאאא איך שחכנו?!?! בשעה 8 וחצי התקשרנו אליו (לא נורא מגיע לו...) לא אי אפשר! יש שם שכן שמתלונן על רעש!!אני לא יכול בסוף אני אשם..בלה בלה בלה....טוב נדפקנו אין מקום....מה עושה?!?

טוב בכל זאת היום אני הולכת לאולפנה לשיעור גיטרה ואז לרונקיפליץ החביבה כדי לקנות לנעם מתנה איתה ועם מאיקי אז הלכנו וקנינו לה איקס מיקס דרקיס של צבים (היא מתה על צבים) וכסף שנפוצץ בשוקולדים (היא מכורה לשוקולד).

אז זהו עושים בדיקה מה יש:

מתנה-יש

מוזמנים-יש

ממתקים-יש

 

אוקי יש הכל...ר-ג-ע-!-!-!איפה נעשה את זה בכלל??????  

חשנו חשבנו חשבנו ו.........מה יצא??? חראגיל ישנים אצלי ומבלגנים אצלי...=]

אז זהו הכל מסודר וב9 וחצי היום כמה בנות צריכות לבוא ולעזור לי להסדר הכל.......הן הכינו עוגה (נקווה שאכילה...אני מאמינה שכן) ועשינו כל מה שיחלנו כדי לשמח את נעמקה שלנו...=] עכשיו נשאר רק לקוות שהיא תשמח ותהנה כמה שיותר...

 

תאחלו לי בהצלחהה...אמאלה...=)

 

 

נכתב על ידי , 23/12/2005 20:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



61
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לויזגוריה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ויזגוריה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)