לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 331453253 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007


 

.The End

נכתב על ידי , 14/4/2007 20:20  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גיל ב-25/3/2008 16:42
 



ובכל זאת, נחמד.


בואנה אני חייבת לשנות את העיצוב הזה...

וול.

לפני כמה פוסטים ביקשתי מאנשים להקות טובות שאני יכולה לשמוע....

וזאת ביקשתי משום ש:

1. באמת נמאס לשמוע את כל הלהקות שכבר הספקתי לחרוש על השירים שלהם.... אני רציתי גיוון.

2. לקבע את הטעם שלי פחות או יותר, ואת הסגנון שאני אוהבת במוזיקה.

ובכן להלן הלהקות שהורדתי מהאמיול: (ואני עצלנית אז זה בעברית...)
קווין- אותם הורדתי כי שמעתי באמפי של אחותי שיר שלהם.... בינתיים הם אחלה... משום מה הרבה שירים שלהם הכרתי ולא ידעתי שזה שלהם בכלל....

ג'ניס ג'ופלין- לא להקה- רק כי היא בלוז ורציתי לשמוע קצת יותר כדי לקבע את הדעה שלי על בלוז בכללי... עוד לא יצא לי לשמוע אבל הורדתי.

30 סקנד טו מארס- הדר המליצה... אני הורדתי ומשום מה זה לא פעל לי.... אז הורדתי שוב.

סטינד- שמעתי שיר שקט ממש נחמד שלהם והורדתי.... יצא לי לשמוע שירים פחות שקטים ולא ממש אהבתי אבל אני נותנת להם עוד הזדמנות עם שירים חדשים שהורדתי.

מטאליקה- מכירה בערך גם בלי להוריד, נחמדים אבל לעיתים רחוקות ביותר... לא בשבילי.

בילי ג'ואל- גם לא להקה- רק בשביל לשמוע משהו קלאסי, לידיעה כללית..... הוא מהתקופה של אבא שלי... למעשה, אבא שלי אמר לנו להוריד את השירים שלו בשבילו ויצא לי לשמוע והוא דווקא נורא נחמד.

אליס אין ציינס- גראנג. שוב, רק בשביל לקבע את הטעם.

 

וול, פחות או יותר מה שהורדתי....

עכשיו נשאר לשמוע ולראות מה אני אוהבת יותר, מה פחות ומה בכלל לא.

 

הערה חשובה: טוב, לא ממש חשובה... אלא סתם הערה..

יש אנשים שמתפלאים כשאני מכירה להקות שלא כתובות ברשימה של המוזיקה שלי...

אז החלטתי להסביר....

הלהקות שכתובות ברשימה הן רק הלהקות ש:

1. אני מכירה יותר מ-10 שירים שלהם.

2. שאני אוהבת מאוד, ושומעת אותם הרבה.

 

ניתן דוגמא...

בתיקיית המוזיקה במחשב שלי יש להקות שלא כתובות ברשימה...  למשל: רד הוט, בון ג'ובי, גוגו דולס, גוטהארד, אופספרינג, מוטלי קרו, מילנקולין, ג'אט, ניקילבק, פו פייטרס, כל מיני פאנק למיניהם- של אחותי, ואפילו את הסאונדטראק של מגרש ביתי.

 

עכשיו.

גוגו דולס, גוטהארד, אופספרינג, ג'אט, מוטלי קרו, מילנקולין, ניקילבאק, פו פייטרס הן להקות שאני שומעת אבל לא מכירה יותר מ-10 שירים שלהם.

לעומת, רד הוט ובון ג'ובי שאני כן מכירה יותר מ-10 שירים שלהם אבל אני פשוט לא שומעת אותם הרבה...

את הסאונדטראק של מגרש ביתי אני דווקא כן שומעת.... חחח אני אוסיף לרשימה בהזדמנות...

 

אני לא מהאנשים שממלאים את הרשימה ביותר מ-20 להקות ושמכירים 2, 3 שירים של אותה להקה ואומרים שהם מכירים אותה... זה דפוק לפי דעתי.

 

וואי, אפילו אני נדהמת כמה אפשר לחפור על נושא אחד....


חוצמזה...

ביום שישי בבוקר הלכנו כל המשפחה ל"טיול"....

לא הלכנו לירושלים בסוף מכל מיני סיבות שאתם לא רוצים שאני אפרט (חפירה!)

בכל מקרה, הלכנו למוזיאון.... כמה נחמד.

את האמת אני שונאת מוזיאונים....

יש את ה"אמנים" שמציירים ריבוע ועיגול, מפליצים לזה שם וקוראים לזה אומנות!

אולי אני לא מעריכה מספיק אבל ריבוע ועיגול לא נראים לי כמו אומנות.

קחו עצה... אם תזדקקו לכסף... ציירו ריבוע ועיגול ותקבלו אלפי שקלים על כלום.....

אחר כך הלכנו לחיפה... ושסוף סוף היינו בקניון בחיפה ורציתי להיכנס לחנות שמירי קונה בה את הג'ינסים שלה היינו צריכים ללכת... אבל לפחות אכלתי גלידה ממש טעימה... XD

בדרך אחותי דיברה עם אבא שלי ואני תירגמתי הכל מעברית לאנגלית... בוא נגיד שהיה מצחיק ביותר ולאחותי יצאו דמעות מכמה שאני מטומטמת.... XDDD


חלמתי עליו אתמול, זתומרת היום.... זתומרת בלילה הזה.....

הקטע המוזר היה כשהתעוררתי והייתי בטוחה שמה שחלמתי באמת קרה... אבל אז בדקתי כמה דברים וגיליתי שזה היה חלום.

עד שכבר הצלחתי לא לחשוב עליו כל היום (אלא רק ברובו..) עכשיו הוא גם בא לי בחלומות.


עוד מעט נגמר החופש....

נשאר לי לעשות את השיעורים, ולקרוא את הספר באנגלית...

בתחילת החופש התפללתי שהוא יסתיים....

כי אולי זה יישמע מוזר.... אבל אני אוהבת את בצפר לפעמים...

חופשים יכולים לגרום לי לירידה נפשית ופיזית...

הולכים לישון בשעות מאוחרות וקמים מאוחר.... מה יוצא? כאב ראש אחד גדול.

בנוסף, כשאני בבית אפשר לומר שאני מזניחה את עצמי.... לא שמה עדשות, הולכת איזה בגדים שבא לי... והדברים היחידים שאני עושה זה לישון, מחשב/ טלוויזיה, אוכל ושוב לישון.

היו לי תיכנונים לחופש.... ללכת לפה ולשם, לקנות, לטייל, לבקר אנשים... המון תיכנונים...

מיותר לומר שלא עשיתי כלום ממה שתיכננתי...

היחידה שנפגשתי איתה הייתה אינסה.

אינסה לא קוראת לי בבלוג... ויש לזה יתרון.... קודם כל היא לא צריכה שאני אספר לה שום דבר ואני לא יכולה להוציא את הצרות שלי עליה כי היא גם ככה לא תבין....

היא באה אליי ביום ראשון שעבר...

היא היחידה שראתה את החדר שלי..

בעצם לא, למעשה גם בל ראתה.... בשעה 12 בלילה.. חחח זה סיפור מצחיק... אני אספר למי שתרצה בלימודים או משהו... XDD

את האמת ממש לא מפריע לי שלא נפגשתי אם אף אחד.... זה יישמע אולי נורא מגעיל מצידי אבל אני לא הרגשתי צורך להיפגש.... הייתי אני והשקט שלי...

במידה מסויימת, העובדה שיש לי בלוג ושלאנשים אחרים גם יש אולי גרמה לזה....

אולי שמרתי על קשר דרך הבלוג....

אפילו לא דיברתי עם אף אחד כמעט באיי סיי מתחילת החופש.... נורא מעניין.

ובכן, באמת לא עשיתי כלום החופש... רציתי לקנות נעליים ובגדים אבל אני עצלנית ולא היה לי כוח לצאת מהבית וללכת לקניון... עזבו כוח, לא היה לי מצברוח לצאת...

זה מזכיר לי.... הדבר היחיד שתיכננתי ובאמת עשיתי היה ללכת לבגרויות... וכולנו יודעים שטוב לא יצא מזה.

סתם ביאס אותי לשבוע שלם.

אני לא רוצה שהשנה תיגמר.

מפחיד אותי לחשוב ששנה הבאה תגיע..... 

הוא.

ילדים.

כיתה.

תיאטרון.

חברים.

 

הרבה דברים יישתנו.

ונקווה שרק לטובה.


ובכל זאת, נחמד.

 

נוי.

נכתב על ידי , 8/4/2007 13:24  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mike ב-13/4/2007 22:21
 



why you always walking away


אני חושבת שאני רגועה יותר עכשיו.

כל מחשבה שלי איכשהו מגיעה אליו.

כל מילה נקשרת אליו.


בליל הסדר קראנו את ההגדה.

היה מן סבב קבוע....

במקרה (או שלא...) יצא לי לקרוא על ה"תם" מארבעת הבנים.

כמה אירוני.

למעשה אני חושבת שזאת מילה טובה להגדיר אותי..... אני אולי יותר מידי תמימה.


"צירוף מקרים הוא הדרך של אלוהים להישאר אנונימי".

משפט נחמד.... לא?

 

אולי זה באמת לא היה צירוף מקרים.


החלטתי שמעכשיו אני לא מאמינה באהבה.

אהבה.

בתכלס זה שם מחליף לאובססיה אין סופית.


אני אוהבת אותו.

אף פעם לא איך אפשר לוותר על מישהו מאהבה.

עכשיו אני מבינה...

מגיע לו להיות הכי מאושר בעולם.... גם אם זה לא יהיה איתי.

 

ולסיכום כל הנושא הזה... ובתקווה שאני לא אצטרך לכתוב יותר פוסטים דורשי כאפה עליו חיפשתי משהו שיתאר את ההרגשה הכללית כרגע.... הרגשה של השלמה.

וול, כבר שמתי את השיר הזה בעבר אבל עכשיו אני מתכוונת רק לכמה שורות ממנו...

 

,I know someday you'll have a beautiful life

I know you'll be the sun

In somebody else's sky, but why

 ...Why, why can't it be, why can't it be mine

(pearl jam- black)

אני חושבת שזה אומר הרבה.


מכל הדברים שקרו לי לאחרונה שכחתי לכתוב על כמה דברים....

רישום לתיכון למשל....

וול, בחרתי ביולוגיה, כימיה וכמובן, תאטרון.

אני מקווה שיהיה נחמד..... בינתיים, זה לא עושה לי טוב לחשוב על שנה הבאה.... מהרבה סיבות.

אם מישהו בחר כמוני או מכיר אנשים שבחרו כמוני שיגיד לי..... תודה.


וול, אין לי כוח לכתוב.

יום שישי כנראה  נוסעים לדודים בירושלים.

אני אוהבת נסיעות ארוכות.


אה כן.... ויש לי אמפי משלי....

רק אני והמוזיקה.

בוא נגיד שכשיחזרו הלימודים אני אפסיק סופסוף לזיין לכם את המוח,

אבל אתם גם תצטרכו להפסיק לזיין לי את המוח כי אתם יודעים כמה אני שונאת כשמפריעים לי באמצע סולו.... XD

(האם הפוסט הולך להיגמר עם חיוך? מסתבר שכן... אולי מצבי לא כל כך גרוע....)


עריכה: יש לי מחשב מפגר! ואיטי... אל תתפלאו אם אני נכנסת ויוצאת מהאיי סיי כל שנייה...

אוף, דווקא עכשיו כשהאחים שלי הלכו לישון אצל חברים שלהם והמחשב בשליטתי!

 

נוי.

נכתב על ידי , 4/4/2007 13:27  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של noy. ב-8/4/2007 13:24
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למציאות. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מציאות. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)