לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ForgiveMeFather,ForIHaveSinned


.Love Like SPRING

Avatarכינוי:  BarbieOnHeroin;

מין: נקבה

MSN:  ask.

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

WOW


7 חודשים.

היה הכי מדהים שיש כאילו.שיווווו.כאילו.

הוא הביא לי כאלו נעליי בית שתואמות לכרית עם הדובי עם כזה ILY עליהם *___*

 

אני אוהבת אותך קוקי שלי3>

you are my only one.

 

-

אין,השיחות עם מארק זה הדבר הכי קורע שיש XDDDD

סאפ ניג  *קשוח*

Forever Scarlet says:

ניגה פייל גודד D=

ҳ X ҳK i M i .B i t c h.<3.Y u D a says:

D:

ҳ X ҳK i M i .B i t c h.<3.Y u D a says:

מארק הניגה XD

ҳ X ҳK i M i .B i t c h.<3.Y u D a says:

מארק זה עם א נכון?

ҳ X ҳK i M i .B i t c h.<3.Y u D a says:

ככה אני רגילה D:

Forever Scarlet says:

אני רושם ככה אבל בת"ז רשום "מרק" כאילו אני עובד במפעל למרקים או משהו

ҳ X ҳK i M i .B i t c h.<3.Y u D a says:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ҳ X ҳK i M i .B i t c h.<3.Y u D a says:

מארק:עובד מפעל מרקים כושי

ҳ X ҳK i M i .B i t c h.<3.Y u D a says:

D:

Forever Scarlet says:

שאוכל אותם כמובן

-

מארק המרק.

כפרעלייך D:

 

-ווווואי באמאשלי אני חייבת להפסיק לעדכן ככ הרבה.-.- -

נכתב על ידי BarbieOnHeroin; , 24/12/2006 20:54  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Double*D ב-27/12/2006 18:07
 



פוסטתמונות.how exciting.


יום ראשון שעבר-

השמן היה אצלי3&amp;gt;

ישבנו על נרגילה בפארק והיה ממש כייף.3&amp;gt;

יום שישי-

ישנתי אצל אנג'ל הכוסית ^^

ראינו סרט מפחיד באמצע הלילה וזה היה מבהיל רצח &amp;gt;.&amp;lt;

אח"כ היינו חייבות לראות משו מצחיק כדי להרגע.

יום שבת-

יומולדת לבני.

הייתה מסיבה עם טראנסים חופרים רצחחחחחח

עד ששכנעו אותי לקום

ואז סוףסוף שמו קצת MCR

כי נשבעתי לעצמי שאם לא תיהיה מוזיקה אחרת אני הולכת

שונאת טראנסים.

חוץ מ:

do you want to be my friend?

put my dick in your hand!:D

xDDDD

קיבלתי איזה בוקס בעין שם וזה מבאס רצח כי עכשיו כואב לי למצמץ.

יאפ היה משעשע.

באותו יום גם עשיתי סיידליפ

אבל נפל לי העגיל כושילאמאשלו.

יום ראשון-

סופרלנדדדדדדד333333&amp;gt;

נסענו בהסעה שהיינו צריכים לחכות לה איזה פאקין שעה,

הגעתי לסופרלנד וראיתי את קוקייייייייייייי המושלם שלי *____*

היינו ביחד כל הזמן ועשינו את כל המתקנים והיה בנזזזזזזזזזז.

[ג'נקע י'שמן פעם הבאה אתה בא גם י'רוסי]

ואז הוא בא אליי הביתה.

יום שני-

השמן ישן אצלי והיה ככ כייייייייייייייף

יואוווווו

הוא בא והעיר אותי בבוקר בנשיקות *___*

והיינו ביחד כל היום והיה פשוט מושלםמושלםמושלם.

אני אוהבת אותו.3&amp;gt;

-

טוב הנה הקטע שחיכיתם לו..

פיקקקקקקס D:

אז יאללה 3:

&amp;nbsp;




&amp;nbsp;

&amp;nbsp;

סופרלנדD:::

&amp;nbsp;


[כל האיפור שלי פה מרוח רצח אז אל תתייחסו] 


&amp;nbsp;

&amp;nbsp;

&amp;nbsp;

&amp;nbsp;

כפר נופש תימני XXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD[[עזבו תם לא תבינו חח]]

&amp;nbsp;

איכאיכאיכאיכ.למה דה פאק העלתי את זה -__-

&amp;nbsp;

תמונה מגניבה שצולמה בטעות

&amp;nbsp;

כשיודה שם ת'גרב שלי XDDD

&amp;nbsp;

&amp;nbsp;

ועכשיו קצת תמונות מהבלוג של מומו3&amp;gt; מהשבוע האחרון

יאפייי אוזן.&amp;nbsp; WTF

אמאלה הייתי צריכה גבות דחוף |:

  

&amp;nbsp;


&amp;nbsp;

&amp;nbsp;

וסתם תמונה שאני אוהבת D:

&amp;nbsp;

&amp;nbsp;

&amp;nbsp;

כןכן אני יודעת שדזה הפוסט תמונות ה2 שלי החודש אבל למי אכפת D:


יאללה ביי. 3&amp;gt;.ILY.




-מסכנים טוב שלא מחקתי לכם חצי מהתמונותD: חיחוש-
נכתב על ידי BarbieOnHeroin; , 18/12/2006 18:51  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .. ב-8/5/2007 23:42
 



CUNT.


-נמחק-

 

שונאת ת'קטעים האלה סעמק.

נכתב על ידי BarbieOnHeroin; , 11/12/2006 16:09  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-15/12/2006 13:03
 



לדף הבא
דפים:  

65,678
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBarbieOnHeroin; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BarbieOnHeroin; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)