לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Valuable Life


יומן אישי....עליי בכלל וגם בפרט...מקווה שתאהבו!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

חזרתי בגדול! (רישום מס' 38)


היי ישרא

היום החלטתי לתפעל מחדש את הבלוג השכיח שלי

ואתם תעזרו לי עד כמה שניתן להביא זאת למודעות =]

יהיה לנו כיף ביחד, תוכלו להתייעץ איתי בכל מה שרק תרצו

ואני אשתדל עד כמה שיותר להיות פה ולספק שעשוע לשעמום שלכם!

אז בואו נתחיל עם לקט תמונות מהתקופה האחרונה...אולי גם קצת חוויות

שיהיה לנו בהצלחההה

 



זו אני...מיד לאחר שחזרתי מארה"ב..מאז השתנו מעט דברים..אבל היי הסייד ליפ ושאר העגילים המדהימים שלי...עלי!

 



 זו הבת היפיפיה שלי..שמה לוקה =]

 



זה האקס המתוק שלי =] אור

 



סתם כי התמונה הזו ממש משעשע אותי...

 



זה התינוק המתוק שלי בידביד..(רביד)

 



תמונה אומנותית עם המראה =]

 



נוי ורבידו'ש =]

 



כשלקחתי את הילדים לכנרת =]..(מודעת לכך שהמצלמה בפלא שלי חראאא)

 



נוי היפה שלי טוחנת לה...ואביאל ושהם ברקע

 



בגן הארכיאולוגי..(כן, גם לטבריה יש צדדים יפים!)...מימין: אור, אביאל, נוי ושהם

 



מדגמנים לכם קבר עתיק...=\ בגן הארכיאולוגי!

 



מימין: ור שהם נוי ואביאל...מדגמנים לכם דוד שמש מתקופת ימי הביניים..סתם בצחוק...זה נראה כמו דוד...אינלי מושג מזה

 



וזו שקיעה מדהימה בכנרת =]...תודו שיש לנו ארץ נהדרת =]

 


זו ההיכרות המחודשת שלכם איתי =]

מקווה שנהנתם כמעט כמוני...

פרגנו טיפה לטבריה ולחבר'ה הדוגמנים...וכמובן לבת המקסימה שלי =]

אוהבבתתתת

"המגיב הוא המגניב!"

נכתב על ידי קריסטל , 6/2/2008 12:56  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  קריסטל

בת: 34






2,876

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקריסטל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קריסטל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)