לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בלוג שידבר פשוט על הכל כולל הכל..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

התפגרות!חופש!לימודים?


זהו, פסח נגמר. החופש שהיה הסתיים וחלף לו.

שחושבים על זה, לא עשיתי מיודע מה בחופש..

נכון, טיילתי, ראיתי סרטים, ביליתי, הכנתי שיעורים והגשתי עבודות.

אבל עדיין מרגיש לי פספוס קטן בחופש הזה.

לא נורא, העיקר פסח נגמר ואפשר לאכול בורקס פיצה!

יאוו איך בא לי בורקס פיצה, כל כך בניתי על זה, אתם פשוט לא מבינים כמה.

מחר אלך לקנות ואוכל לי ואתענג על כל ביס וביס.

עוד יומיים חוזרים ללימודים, כייף חיים.

האמת? בתגעגעתי ללימודים.

התגעגעתי לחוויות שיש בכיתה, לצחוקים, למרצים.

זה היה חסר לי כל החופש.

נכון, עכשיו יתחילו תקופת המבחנים והעבודות להגשה, ואני אגיד לעצמי, דייי בא לי חופש!

אבל לא אכפת לי,

בא לי לימודים!


אפסיק לחפור, כי יש מימונה.

אז מוצאי חג שמייח(:

 

נ.ב

אני הולכת להתפגר בחודש הזה>

 

הילה,

רק שתדעי, שמאד נהנתי איתך בחופש

היה לי ממש כייף איתך בחיפה

מאד נהנתי לאכול איתך קרפ, את לא מבינה זה היה התענוג שבחיים שלי!

ממש נהנתי והתענגתי על כל ביס וביס.

היה כייף לנסוע איתך ברכבת ולראות אותך מודדת בגדים, היה לי תענוג להיות המתלה שלך(:

אוהבת מלא מלא!!!

נכתב על ידי dragonit12 , 25/4/2011 22:11  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dragonit12 ב-26/4/2011 00:38
 



עבד,שפחה,זה לא נורמלי להרגיש זאת נכון?


אוף,

זה ממש מעצבן.

אני מבינה אותה,באמת.

קשה לה,וכואב לה.

אבל דיי להיות מסכנה!

דיי לחשוב שכל מה שיש צריך להביא לה.

צריך לתת לה.

צריך לעשות בשבילה.

היא יכולה לעשות,שלא תשקר.

היא מסוגלת לעשות זאת לבד כמו ילדה גדולה.

כי היא גדולה.

זה ממש מעצבן שהיא מחלקת פקודות.

תעשי את זה,ואח"כ את זה.

אהה ואל תשכחי לעשות את זה.

אני באמת מרגישה כמו עבד,כמו שפחה שלה.

זה ממש מעצבן כבר.

שלא תבינו לא נכון.

אני באמת עושה את הכל מאהבה בשבילה.

אבל זה דיי מחרפן.

ואח"כ היא אומרת שמגיבים לה ואומרים לה "בסדר, עוד רגע נעשה את זה".

"למה אתם כועסים עליי?כולכם כועסים עליי,מה עשיתי לכם?!"

בואי נחשוב רגע מה עשית לנו.

אולי העבדת אותנו כמו לא יודעת מה?!

אבל אפחד לא יגיד לה את זה

כי קשה לה,כואב לה.

והיא לא יכולה יותר.

והיא מרגישה כמו נטל,מה לעשות.

לא,היא לא נטל.

כאילו לפעמיים כן.

אבל בכללי היא ממש לא נטל,

ואני באמת אוהבת אותה.

אבל קשה לי עם זה כל כך..

לא רק לה קשה עם מה שקרה.

אוף.

זה סתם פריקה מעצבנת..

 

נושא אחר..

מחר פסח!

מחר ערב סדר.

אני יודעת שיהיה מעפן.

כמו כל קשה.

מזה לא בא לי על זה..

אני רוצה שהסדר יעבור בכייף,בשלווה ברוגע..

נקווה שזה יקרה...

 

עוד 4 ימים.

לחץ לחץ לחץ!

יהיה בסדר נכון?

 

יאללה,

עפתי להמשיך לעשות שיעורים,

התייאשתי מזה כל כך אבל אני אסיים אותה כמו גדולה!
ועוד אסיים לפני הסדר.

כן בטח,על מי אני עובדת?!

לפחות סיימתי כבר גרפיקה ממחושבת,ואני לקראת סיום של גרפיקה ידנית.

ואז מה שנשאר זה רק תורת החומרים וקינמטיקה.

יאיי!

אין עוד הרבה בכלל!

יאללה..

חג שמייח!

וחופשש מהנה:)

נכתב על ידי dragonit12 , 17/4/2011 11:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד שבוע זה קורה!


איזה כייף!

עוד שבוע זה קורה!

עוד שבוע יש לי חופש,

האמת?שחושבים על זה?

יום חמישי בערב אני כבר בחופש.

אבל זה לא יהיה באמת חופש:(

יש לי עבודות להגיש,ושיעורים,ומבחנים ישר אחרי החופש..

עלק חופש.

אני רק לא יודעת איך אעשה שיעורים בחול המועד..

בטח אשנה טיפה את הכתב,או אתחיל מהאמצע..

נראה כבר.

יהיה טוב...

 

ועוד משהו שקורה עוד שבוע.

אני לא יודעת אם להיות שמחה מזה.

כאילו,מצד אחד,סוף כל סוף זה קורה.

אבל מצד שני,מפחיד לי,מוזר לי.

אני מקווה שזה לא יהיה סתם.

שלא אפגע לפחות.

יהיה בסדר נכון?

זה נורמלי לפחד?להרגיש צמרמורות?להיות בלחץ?

 

פה אפסיק לחפור.

מה אני עושה במקום ללמוד,באה לעדכן את הבלוג.

נמאס לי מהשיעורים!

טוב,עוד מעט נסיים אותם..

יאללה ערב טוב(:

נכתב על ידי dragonit12 , 10/4/2011 19:10  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הילה ב-10/4/2011 20:22
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  dragonit12




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdragonit12 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dragonit12 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)