לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בלוג שידבר פשוט על הכל כולל הכל..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

מחשבות,הרגשות,מוזר לא?


אין לי מושג מה קורה איתי יותר.

מצב אחד,אני יודעת שכל מה שקורה,קורה לטובה.

מצד שני,למה זה לא ככה?

אני מרגישה שכל דבר שאני עושה,הוא לא טוב,לא עוזר,לא מועיל לאף אחד.

אני מרגישה שכל מה שקורה לי,כאילו נעשה לי בדווקא.שמישהו תכנן את כל זה.

אני לא אומרת שה' לא מתכנן דברים כאלו.

גם את זה שאני כותבת עכשיו,ומוציאה הכל החוצה[מה שאפשר לפחות],ה' מכוון אותי כדי לרשום זאת.

בכל מקרה,

זה מרגיש לי כל כך מוזר,כל כך מפחיד, כל כך מעצבן.

בא לי שזה יעבור כבר.

שהתקופה הזו תסתיים כבר.

נכון שהחיים הם מלאים תקופות תקופות,תקופת הילדות,גן,ביה"ס,תיכון,צבא,עבודה,ומה שהולך בין לבין..

ויש תקופות נחמדות וכיפיות,ויש תקופות שהם הכי נסבלות ומעצבנות.

ונכון שרוצים תמיד שיהיה רק טוב וכייף ואושר וכו'..

אבל זה לא מצליח לי.

כאילו,מבחוץ,אני מנסה להראות שהכל בסדר,שאני מתפקדת,שאני נהנת,אבל בתוכי?

בתוכי אני מרגישה הכי רע בעולם.

ואני מנסה להיות הכי בסדר שאפשר,ולהפוך את מה שאני מרגישה למשהו טוב,כייפי ונחמד.

באמת שאני מנסה,אבל זה לא מצליח לי,ואם זה מצליח,ושבאה לי תקופה טובה,אז פתאום הכל יורד פי שתיים למטה.

כאילו,עד שאני מתאפסת ומצליחה להיות מאושרת,קורה משהו שמוריד הכל.

עד שאני מצליחה לסמוך על מישהו,הוא בא והורס הכל.

אז נכון,זה אצל כולם ככה,ואין לי מה להרגיש רע.

וזה החיים ואין מה לעשות נגד זה.

אבל זה מעצבן!פשוט מעצבן!

למה זה בכלל קורה?אוףף!

אוף,בכלל סיבכתי את עצמי עם מה שכתבתי,אני קוראת את זה שוב,והכל מבולגן,קפצתי מנושא לנושא.

אבל לא אכפת לי,אני אשאיר את זה כך.

התקופה הזו תעבור נכון?

זו רק תקופה,כמו כל תקופה אחרת שעוברת.

ונכון,נזכור את הדברים הטובים,ואת הרעים ננסה לשכוח אך לא כל כל נצליח.

אבל נשתדל,וזה הכי חשוב.

 

לעניין אחר.

אני מרגישה מזה רע,ולא נעים ממה שקרה.

כאילו,מצד אחד זה מרגיש באשמתי,ומצד שני,זה היה ברור שזה יקרה בסוף.

אבל עדיין יש לי תחושה שזה באשמתי,שאני גרמתי לזה בסופו של דבר.

למרות שאומרים לי שזה לא קשור,אני לא אשמה בזה,זו החלטה שלה בלבד.

מכירים את זה שלמרות מה שאומרים לך אתה עדיין ממשיך עם מה שאתה חושב ומרגיש?

לא משנה כמה משכנעים אותך שזה לא נכון,אתה עדיין עם ההרגשה הזו.

נקווה שגם זה יעבור,למרות שזה עדיין מרגיש רע.

 

עוד נושא...

[כאילו לא קפצתי כבר כמה פעמיים מנושא לנושא><]

הלימודים,קצת קשה.

סמסטר א' היה פי אלף יותר קל,שלא נדבר על מובן.

והסמסטר עכשיו,הכי לא מעניין,הכי לא כייפי,הכי מעייף וקשה ממש..

יכול להיות שקשה לי בחלק מהמקצועות כי אני פשוט לא מבינה מה אני עושה?

שחושבים על זה,זה הגיוני טיפה.

אבל זה לא קשור,כי גם סמסטר קודם היה לי לא מובן החומר,ועדיין הרגשתי שהוא קל ונחמד.

אוף,לא יודעת כבר><

 

עוד מעט פסח.

כייף?

לא נראה לי.

כאילו נכון,יש חופש והכל.ופוגשים אנשים שלא ראינו מלא זמן,אבל זה עמוס,וכולם בחוץ.

ואתה לא יכול לעשות דברים ברוגע ובלי אנשים שיחפרו לך מסביב כל היום.לאו דווקא עם האנשים שאתה נפגש..

ויש נקיונות,שזה כייף!

אני אוהבת לסדר ולנקות,זה מוציא אנרגיות.

התחלתם לסדר לפסח?
עושים משהו מעניין בפסח?

חוץ מלטייל עם חברים/משפחה?

בקיצור,דיי,חפרתי מספיק להיום.

והאמת?יש לי עוד דברים לחפור עליהם,עוד דברים שבא לי להוציא החוצה כבר.

אבל ארחם על מי שקורא פה,גם לו מגיע לנוח ולא לקרוא את השטויות/חפירות שלי.

אז,לילה טוב שיהיה לכולם

וחודש טוב(:

 

נכתב על ידי dragonit12 , 6/4/2011 21:59  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הילה ב-10/4/2011 19:32
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  dragonit12




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdragonit12 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dragonit12 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)