לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


גם כי אלך בגיא צלמוות לא אירע רע כי אתה עמדי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

והלב השומר לא להיפגע יפעם בקצב רגיל


לא פעם ולא פעמיים אני נכנסת לבלוג..

הבלוג הזה שכבר קשה לעדכן כמו פעם

הבלוג הזה שמזכיר לי את אחת התקופות היפות בחיי.

ואני לא מצליחה למחוק אותו, פשוט לא מצליחה.

למרות שהוא מעלה בי געגוע לפעם.. ולפעמים הגעגוע הזה כואב.

מה קורה איתי עכשיו?

בעיקר צבא,חברים,משפחה,רגשות,בילבולים............

נו הם קוראים לזה גיל הטיפש-עשרה.

 

אני חושבת שאני מתגעגעת לפעם,ככה לפעמים

למרות שפעם רציתי כבר לגדול,להתבגר, להיות פחות תלויה

וללמוד יותר.

היום גם הלמידה הזו, הבגרות המתבשלת,החוסר תלות(בספק) .. גם הם לא פשוטים בכלל.

וניראה לי שבין כל הרצונות של העבר והעתיד שלי- יש רק רצון אחד.. להיות מאושרת בהווה שלי.

אני אשקר אם אומר שאני שקטה, שהכל רגוע מבפנים,

אשקר אם אומר שהחיוך שנמצא רוב הזמן על הפנים שלי משקף את סביבתו של הלב והנשמה מבפנים.

רוב הזמן אני מוצאת את עצמי נלחמת על רוב הדברים שבחיי,

ולפעמים גם המלחמות האלו מתישות.. לפעמים בא לי להפסיק להילחם כל-כך הרבה ופשוט לזכות לרגעים שלמים של אושר,של שקט, של שלווה וחיוכים טובים.

ואיך תמיד אני חוזרת לכאן לכתוב כמעט את אותן שורות דומות.. אין ספק שאת הבלוג קשה להותיר מאחור.

 

"וזה יבוא, אתה תראה

הידיים הקפוצות יתארכו

והלב השומר לא להיפגע יפעם בקצב רגיל

זה יבוא, כמו שהטבע רגיל

להיות שלם עם עצמו "

 

ורק שהלב יפעם כבר בקצב רגיל..

נכתב על ידי נופר. , 23/6/2011 09:39  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כּנרת~~ ב-8/5/2014 14:27
 





כינוי:  נופר.

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנופר. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נופר. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)