לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 285621653 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009


טוב אז השתנו להם כמה דברים מאז הפעם האחרונה שהייתי במקום היחיד שמותר לי לדבר בו.....ולשפוך את הלב..
אז ככה אני ונני נפרדנו, כי נגמרה האהבה, אם היא בכלל הייתה שם איפשהו...קרן- התגייסה, סיימה טירונות (מזל טוב) ועכשיו היא בתחילת הקורס שלה..אני?! להתגייס?! לא נראלי שזה יקרה בשנתיים הקרובות :/ חחח יש לי פריצות דיסק ועכשיו עוד צריך להתחיל שוב עם הוועידות הרפואיות האלו של הצבא, אני יודעת... וזה ייקח שנה להם כי הם אנשים שלא הכי רוצים לזוז ולהזיז אצבע בשביל מישהו אחר.....אז כנראה אתגייס רק בגיל 20+ ועכשיו...עוד 5 חודשים יש לי יומולדת 20...חחח אהה והחלק ההכי טוב זה שאני מאוהבת!!!! ממש מאוהבת ועוד במישהו שהוא ממש ילד משוגע כמוני, טוב אני פשוט משפיעה עליו לרעה..והוא משפיע עליי לטובה...אכלתי שניצל בבורגוס!!!!!! אשכרה סוג של שניצל אמיתי..טוב זה היה רק רבע ממנו אבל זה גם משהו.....והיה לנו סופ"ש מושלם..ויש לו יומולדת 3 ימים לפניי איזה מגניב..חחחחח

מאמי אני אוהבת אותך אם תראה את זה...
והחלקים החמודים שגם טובים בו הם שהוא חכם, אינטיליגנטי, מאורגן, יודע להסתדר בכוחות עצמו.. [קצת דומה לי, רק שאני אחרי כמה נסיונות (לפעמים יותר מכמה נסיונות, לפעמים לא מוותרת...) מוותרת והוא לא מהאלו].. בקיצור מארק שלי הוא הילד ההכי מושלם שהיה לי....הוא הרבה דברים שרציתי...ואיתו אני מרגישה כמו שלא הרגשתי עם אף אחד....אני מרגישה איתו כמו שאני מרגישה בבית, אני לא מתביישת לספר לו שומדבר על עצמי ולא מתביישת להראות את הצד הדבילי ואת הצד החכם שבי- מה שלא תמיד הייתי מראה לבנים..הוא ילד כל כך מתוק וכישרוני!!!! 

טוב אני חייבת ללכת להתקלח כי עוד מעט עבודה :/ (כמה שאני לא עובדת עדיין אין לי כסף לשומדבר)

אוהבת אותך מתוק שלי....

ביי
נכתב על ידי , 13/12/2009 15:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ני =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ני =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)