לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עצמאית בשטח

שולה (שם בדוי). גרה בתל אביב וכותבת בשביל עצמי. זו הדרך שלי להתמודד.

כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2015

שינויי מזג אויר


 

 

כל החורף סבלתי מהקור בירושלים. לאורך שבועות יצאתי מהבית עם גרביונים חמים מתחת לג'ינס וגופיה טרמית מתחת לחולצה. עם כובע צמר, כפפות, צעיף ומעיל, ועדיין רעדתי מקור רוב הזמן. איך שנגמר הקור ובאתי לעבודה יומיים רצוף בבגדים נורמלים (=שמלה), לקחתי את עצמי לוינה, עם גרביונים חמים מתחת לג'ינס וגופיה טרמית מתחת לחולצה, וכובע צמר וכפפות וצעיף, והיה לי קר והשפתיים שלי התפוצצו מהיובש (אם כי השיער נראה נהדר). ואז חזרנו לארץ והשפתיים השתקמו תוך 24 שעות, והכל היה טוב וחשבתי לעצמי איזה כיף, אני בחופש, יאללה חדר כושר כל יום ושנות צהרים מתוקות, והופה התעוררתי בבוקר לתוך התקף אלרגיה שהגיע בחסות החמסין. בינתיים החמסין עבר, החורף חזר, ואני עדיין עם גרון שורף ואף סתום. מעניין מה יהיה מדד האומללות מחר בבוקר, בדרך לעבודה.

 

הדלקתי נרות, בניסיון לשמח את ליבי הקט.

 

 






 

 

 

עוד לא גמרתי להעלות תמונות לאלבום בפייסבוק. אין לי כוח.


בשיא התקף האלרגיה הלכתי לבקר חבר. עליתי לקומה רביעית בלי מעלית, ולמשך 10-15 דקות פשוט לא היה לי אויר. לא יכולתי לנשום, וזה היה נורא. מיד חשבתי לעצמי שאני צריכה לזכור את התחושה, ולא להתאבד בחנק. זו דרך לא נעימה בכלל. 

 

 

נכתב על ידי , 11/4/2015 10:42   בקטגוריות חוצלארץ, אני עצמי ואנוכי  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שולה ב-12/4/2015 16:33



165,042
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשולה (שם בדוי) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שולה (שם בדוי) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)