לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עצמאית בשטח

שולה (שם בדוי). גרה בתל אביב וכותבת בשביל עצמי. זו הדרך שלי להתמודד.

כינוי: 

בת: 56





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2020

על אגמים קפואים ומצב רוח רע באופן כללי


 

וכשאני מתעוררת ב 3 בלילה אני אומרת לעצמי לאן הולכים הברווזים כשהאגם קפוא, ונזכרת בקטע בו הולדן מדבר על הביקורים במוזיאון הטבע עם הכיתה. גם אני הלכתי עם הכיתה למוזיאון, ולביקור בדואר ואצל השען והסנדלר ובמחלבה הקרובה לישוב הקטן, ללמוד איך הגבינה באה לעולם, וכל כך הרבה אנשים היו מעורבים בחינוך שלי לאורך השנים, והשתדלו שיצא ממני בנאדם ערכי ומועיל לחברה, ובכל זאת עשיתי את כל הדברים ההפוכים כמו לנסוע בטרמפים ולהיות עם כל הגברים הלא נכונים, וגם כמה ישרים כמו תואר אקדמאי ומקצוע ועבודה יציבה לאורך שנים והחשוב מכולם – לא להיחשף לשמש. הכי חשוב לא להיחשף לשמש. והיום אני בת 53 ויש לי עור בהיר וחלק וכולם אומרים לי שולה, את באמת בת 53? למה אין לך ילדים? ואיך זה שלא התחתנת? ואני אומרת, בחייאת תצאו לי מהורידים. אני הברווז שהאגם שלו קפא לפני הרבה שנים ומעולם לא הפשיר.

 

 

 

הכל מעצבן אותי בימים אלה

 

 

 

נכתב על ידי , 31/8/2020 13:50  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תראזי ב-2/5/2022 19:10



165,042
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשולה (שם בדוי) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שולה (שם בדוי) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)