לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עצמאית בשטח

שולה (שם בדוי). גרה בתל אביב וכותבת בשביל עצמי. זו הדרך שלי להתמודד.

כינוי: 

בת: 56





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

מישהו יכול להסביר לי משהו


מה קורה בזמן האחרון לבחורים בצ'ט?


 


מילא זה ששואלים אותי מה מידת החזייה שלי (75C), אם אני חלקה, בהירה, רווקה וגרה לבד (כן, כן, כן וכן), אם אני מוצצת וגם בולעת (כן ולא), אם אני מזייפת לפעמים אורגזמות (אם מתחשק לי), בעלת ניסיון בשלישיות (לא, אבל אין לי התנגדות עקרונית) והאם מסכימה לאנאלי (הלו, להירגע שם).


אבל מה זה הקטע הזה שבזמן האחרון שאלו אותי כמה בחורים אם אני


יודעת


לבשל?????????


 


מה עניין שמיטה להר סיני?


מה זה, הזיינת וגם אכלת?


אני מפספסת פה משהו? יש איזה דיבור בין החבר'ה שאני לא יודעת עליו?


 


אני עם ראש פתוח ומוכנה תמיד ללמוד דברים חדשים, אבל הפעם אני באמת צריכה שיסבירו לי לאט. מבטיחה שאבין מהר.


 


התשובה, אגב: לא. אבל מצטיינת באפייה.


 

נכתב על ידי , 29/12/2003 09:50   בקטגוריות האחרים  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Harvester of Sorrow ב-13/12/2012 20:28



165,042
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשולה (שם בדוי) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שולה (שם בדוי) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)