לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עצמאית בשטח

שולה (שם בדוי). גרה בתל אביב וכותבת בשביל עצמי. זו הדרך שלי להתמודד.

כינוי: 

בת: 56





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2004

אתמול בערב, בצ'ט


 


הוא: שלום לך


שולה: גם לך


הוא: בת כמה ומהיכן?


שולה (רגל על רגל, מעשנת סיגריה): מצטערת, אני לא בעניין


הוא: בת כמה ומהיכן?


שולה: חמודי, אני מחכה כאן למישהו.


הוא: איזה בר מזל. למה לי את לא מחכה? (מצורף פרצוף עצוב)


שולה: כי אותך אני לא מכירה ואותו כן.


הוא: אז תכירי (מצורף פרצוף שמח)


הוא: בן 25, מ... (הערת מערכת: חסוי. מחוץ לת"א), שיער שחור, עיניים ירוקות, נראה מצוין


שולה: יופי. שמחה בשבילך


הוא: בת כמה ומהיכן?


שולה (לא נעים לה להתעלם): 36, ת"א


הוא: בדיוק מה שאני מחפש (מצורף פרצוף עם לשון)


שולה (מטיפה מוסר): ולמה שלא תחפש מישהי בגיל שלך?


הוא: הילדות לא שוות. רוצה אישה.


שולה (עושה פוזה): באמת? ולמה אתה חושב שאישה תתעניין בילד בן 25?


הוא: כי יש לי משהו שווה להציע


שולה (מעבירה את הזמן עד שהחבר שלה יגיע): נו, נשמע.


הוא: את מעוניינת בעבד?


שולה: לא במיוחד. למה, אתה עבד?


הוא: כן, אני עבד ואת תהיי המלכה.


שולה (סקרנית. שכחה מהחבר): ומה זה אומר?


הוא: אני אעשה כל מה שתרצי. רק תגידי.


שולה (מנסה את מזלה): כולל שטיפת כלים?


הוא: הכל


שולה: ריצפה? אבק?


הוא: רק תגידי.


שולה (מתלהבת): גם פנלים?


הוא: הכל. אני אומר לך הכל. תנסי, מה יש לך להפסיד?


שולה (מנסה להרגיע את הרוחות): מה נראה לך שאני? חוות ניסיונות?


הוא: תראי, את לא תתאכזבי. אני לא כמו שאר השקרנים כאן.


שולה: למה שקרנים?


הוא: כולם פה אומרים שיש להם 25, אני מודה שיש לי פחות.


שולה (כמעט נופלת מהכסא): מי אמר שיש לו 25? מה, אנחנו באפריקה?


הוא: אחרים משקרים, אני לא.


הוא: אז מה את אומרת? תתקשרי אלי?


שולה (נלחמת ביצר הרע): לא יודעת.


הוא: קחי טלפון (+ מספר). תתקשרי, טוב? אני מחכה.


שולה (רושמת. לא כל יום מוצאים עוזרת בית טובה): טוב נראה.


החבר של שולה (מבסוט מעצמו): היי. הגעתי


שולה (לחבר): איפה אתה???????? למה אתה מאחר????????


החבר של שולה: כשל טכני. טוב, נעבור חדר?


שולה: שניה, אני נפרדת ממישהו. תעבור, אני אגיע.


שולה (לעבד השווה בן ה 25): ביי


עבד שווה בן 25: תתקשרי


שולה: נראה.


 


 


אז באמת חשבתי להתקשר, רק שבינתיים התחיל לרדת גשם. אז עכשיו אני מחכה שיגמרו הגשמים. מה, אם הוא כבר בא שיעשה גם חלונות, לא?


 


ועוד משהו: הוא מגיע מחוץ לעיר. זה אומר שמגיע לו החזר נסיעות?


 

נכתב על ידי , 7/1/2004 11:01  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שולה (שם בדוי) ב-14/1/2004 22:45



165,042
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשולה (שם בדוי) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שולה (שם בדוי) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)