לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עצמאית בשטח

שולה (שם בדוי). גרה בתל אביב וכותבת בשביל עצמי. זו הדרך שלי להתמודד.

כינוי: 

בת: 56





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הראשון שלי


לפעמים, כשאנחנו שוכבים מחובקים, הוא לוקח את היד שלי ושם על החזה שלו בצד שמאל ואומר "תרגישי איך הלב שלי פועם", ואני מרגישה פעימות מהירות, והוא אומר "זה ממך" ואני חושבת לעצמי בלב "אני אוהבת אותך".

 

 

 

 

 

 

לדעתי זה הבנזוג הראשון בחיים שלי שעושה לי רק טוב. בלי רע.

זה גם הבנזוג הראשון שאני אוהבת ברגוע, בלי דרמות, בלי שהלב שלי נשרף בגללו.

ברוכה הבאה לגיל 50.

 

נכתב על ידי , 19/7/2017 21:50   בקטגוריות האחרים  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שולה ב-28/7/2017 13:31
 



לישון בתוך ענן


התעוררתי בבוקר לתוך חמימות רכה ונעימה, וכשהסתובבתי, רבע סיבוב, הידיים שלו התהדקו סביבי ואני טמנתי את הראש בחזה שלו וחשבתי לעצמי שככה זה מרגיש לישון בתוך ענן.

והיה לי טוב.

 

 

 

תנצרי את הרגע.

 

 

נכתב על ידי , 26/1/2017 09:14   בקטגוריות האחרים  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היפ. ב-6/2/2017 20:40
 



מהפוסט ניתן להבין שאני בריאה


 

בשכונה היו שני עלמים

שני עלמים טובים וגם פנויים.  

הם היו בכלל לא דומים,

למעשה שונים היו העלמים.

 

ונמשכתי אל שניהם, אלי

זה שלי היה וזה שלי.

ככה באו לי צרות טובות

שניים הם ולא יודעים,

איך נכנסו לי לחיים.

 

האחד מרעיף בנשיקות,

שולח פרחים ומדליק נרות.

ואילו השני נותן פקודות,

פקודות קצרות ויבשות.

 

ונמשכתי אל שניהם, אלי

זה שלי היה וזה שלי.

ככה באו לי צרות טובות

שניים הם ולא יודעים,

העיקר שתמיד מגלגלים.   

 

איך שהימים חולפים מהר,

הקיץ בא, הלילה מתקצר.

והמלאכים רומזים לי כבר

מה לעשות, במי מהם אבחר?

 

ונמשכתי אל שניהם, אלי

לא צריך לבחור, שניהם שלי.

כך עוברים ימי בנעימים,

שניים הם ולא יודעים,

כמה שהחיים יפים.

 

 

שבת שלום. (יש לי מלא עבודה)

 

 

בהשראת שמרית אור ושלום חנוך

 

נכתב על ידי , 24/4/2015 18:13   בקטגוריות האחרים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שולה במשרד ב-27/4/2015 16:17
 




דפים:  
165,042
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשולה (שם בדוי) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שולה (שם בדוי) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)