לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

miss. independent


EVERRYBODY'S GOTTA LEARN SOMETIMES


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2011


ואיך אתה שוב בורח למקום אחר

ואני נשארת כאן...

מחכה שתשאר.

 

אתה אף פעם לא היית יציב בהחלטות גדולות

אבל אני אוהבת אותך ככה

מזייף דמעה

רק כדי שאני ארגיש שאני עוד קצת חשובה.

שלא שיקרת.

 

אין אהבה כזאת

אני אומרת.

ואף אחד לא מבין פה....

שנשבר לי באמת הלב.

בלי מטאפורות,

בלי דימויים..

 

חיבוק ארוך ואחרון

כאילו אף פעם לא היינו כאן..

נעלמת.

הכל נעלם.

איבדנו אחד את השני על כלום

 

 

איך וויתרת עליינו?

איך השארת אותי לבד

איך איבדתי את הדרך.

נכתב על ידי , 3/3/2011 21:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 31

תמונה




5,115
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiss. independent אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miss. independent ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)