לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים היפים


החיים יפים..פשוט צריך לדעת איך לנצל אותם...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

הופעה של שריף-7.1.06


יום שישי בערב..הלכתי לישון אצל החברה הכי טובה שלי..לפני שבאתי אליה היא שלחה לי הודעה-אל תבואי אלי עכשיו אני עצבנית..תבואי אלי יותר מאוחר..כשראיתי תהודעה הזאת ידעתי שקרה משהו ואני צריכה להיות איתה..

הלכתי אליה בכל מצב..ואז לא דיברתי איתה פשוט ישבתי בשקט לידה והתחלנו לדבר..ככה אנחנוש אנחנו עצבניות..יודעות שיש לנו אחת את השנייה..ישבתי בשקט לידה בלי לדבר היא ראתה את הנוכחות שלי וכבר התחילה לדבר לצחוק ולהירגע..

לאחר כמה זמן אמרתי לה מחר שריף יהיה כיף..פתאום היא אומרת לי אני לא הולכת..!!!

אני כזה מסתכלת עליה?ואומרת לה?מה זה?..יש לנו כרטיסים...מה נסגר?מה קרה.?..ואז היא אמרה אין לי בגדים!!! רבתי עם ההורים שלי..!אמרתי לה..רבת איתם בגלל בגדים?{זה צפוי כי היא כזאת}..אז המשכתי ואמרתי לה מה קורה לך?שבוע שלם חיכינו להופעה הזאת..יותר נכון קצת משנתיים חיכינו לרגע שהוא ייצא מהכלא..זה שריף את יודעת.. ואז היא אומרת לי לא תלכי עם עוד חברה שצריכה לבוא איתנו...ואני כזה לא מותק אנחנוק בענוש אנחנו הולכות כולם אנחנו נלך כולם..את תשיגי בגדים עד למוצאי שבת..ואז היא אמרה לא אין יל חשק והכל..ואני כזה יושבת וחושבת ואומרת לעצמי:.."למה לעזאל כל השטויות האלה?.סה"כ בגדים..ואז מה אם אין בגדים חדשים> למרות שגבדים,איפור,כל המ שקשור לזה זה הכי חשוב בעולם..!!!..מצד 1 הבנתי אותה..מצד שני לא רציתי להפסיד את ההופעה כי זה היה חשוב לי...ואני אחתש אוהבת את שריף...זה היה ממש חשוב לי...

כל השבת ניסיתי לדבר איתה..היא קצת התרככה אבל זה לא הכי עזר...אני העתצבנתי כבר שאני אמור הלשכנע אותה לבוא איתי...אחרי שניסיתי כבר לא יכולתי יצאה השבת והחלטתי אני הולכת הביתה..היא לא רצתה לתת לי ללכת..אז היא לקחה לי תפלאפון..אני הלכתי בלי הפלאפון הביתה..והשארתי את הכרטיסים אצלה...הגעתי הביתה..שלחתי לה הודעה..אמרתי לה שלא צריך אני הולכת בכל מצב...יותר מאוחר ביקשתי מדוד שלי שיקח אותי אליה להביא את הפלאפון שלי ואת הכרטיסים..הלכתי לקחתי ממנה את הדברים וחזרתי הביתה..ואז היא אמרה לי:.."אל תמכרי את הכרטיס שלי עד שאני אגיד לך.." אני כזה טוב...התארגנתי בינתיים והכל חברה שלי באה ואז אמרנו ייאלה נוסעים לשריף...

היה רשום בהזמנה שהופעה מתחילה ב9 אבל כרגיל אני מאחרת יצאנו אני וחברה שלי מהבית בשעה 10{בהמשך הדרך אמא של החברה הכי טובה שלי התקשרה ביקשה שנבוא לקחת אותה..הלכנו אליה היא לא רצתה לבוא..והיא התעכבות של שעה} ואז הלכנו עצרנו מונית ונסענו לשריף..הגענו לשם ב11..היה תור חיכינו כמו כולם..בשעה 11 ועשרים שריף עלה..אני נכנסתי כמה דקות אחרי שהוא הופיע..ברגע שנכנסתי למסיבה לא היה אכפת לי מכלום רק להנות..

היה לי הכי כיף שבעולם הננהתי חברה שלי נהנתה...כמה דקות לפני ששריף ירד והסתיימה ההופעה אני מקבלת טלפון מהחברה הכי טובה שלי...שהיא בחוץ..שנביא לה את הכרטיס..שמחתי שהיא באה אבל חבל שהיא הפסידה את ההופעה..

כשנגמרה ההופעה נשארנו בפנים כי היה קר..ולמרותש לא הכי הסכימו להיות בפנים לא אמרו לנו כלום..

ישבנו אני החברה הכי טובה שלי ועוד חברה טובה שבאה איתי מההתחלה להופעה..

ראיתי את המדרבק של שריף..ודיברנו איתו..ממש חמוד..ישבנו איתו די הרבה זמן..וחברהש לי אכלה עם הנגנים היה נחמד לאללה...ואז כ"כ רציתי לראות את שריף..ואלוהים פשוט שלח אותו אלי חעחע...ואז המדרבק שלו לקח אותי אליו{לשריף}.. ועשה מין הכרה כזאת זה היה מצחיק חעח הוא כ"כ חמוד שריף..הוא נתן לי נשיקה דיברנו בקטנה אבל הוא לא היה איתנו הרבה זמן כי המשפחה שלו הייתה....היינו עם אח של שריף קווין חמוד לאללה גיליתי כמה דברים נחמדים על הדרוזים.. ואח"כ המשכנו להישאר לשבת עם אח שלש ריף והמדרבק..והזמינו אותי למסיבת יומולדת של המדרבק היה נחמד מאוד...

בוא נגיד שהייתה לי חוייה מאוד מהנה בשבת..ושריף נתן את ההופעה הכי מדהימה שלו..כולם חשבו שהקול שלו לא יהיה מוצלח אבל הנה קיבלנו הוכחה חותכת ששריף חזר ובגדול...

מי שאוהב את שריף אסור לו לוותר על ההופעות שלו במיוחד אחרי שנתיים וחצי שהוא לא הופיע...

בכל מצב...השבת שהייהת גרמה לי להרבה מחשבות...

ולפעמים האהבה עוברת לי מול העיניים ואני לא שמה לב אליה....

 

 

נכתב על ידי luli18 , 12/1/2006 12:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  luli18

בת: 35




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לluli18 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על luli18 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)