לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים היפים


החיים יפים..פשוט צריך לדעת איך לנצל אותם...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

מוזר...


הכרתי מישהו שהייתי במסיבה בסוכות..רקדנו ודיברנו והכל...היה נחמד..אבל מה?לא הייתי דלוקה עליו ולא רציתי אותו אפילו..

בחנוכה הייתי במסיבה הואו היה גם....ופתאום לא הפסקנו להסתכל אחד על השני..לא דיברנו במילים רק במבטים..בעיניים

פתאום..כל זה שראיתי שוב עשה לי בלאגן במחשבות..עשה לי בלאגן בלב..לא הבנתי מה נסגר איתי.. הכי מצחיק שאני לא זוכרת איך קוראים לו...אני רק יודעת בן כמה הוא ומאיפה הוא..והוא חבר של כמה ידידם שלי..שאלתי אותם עליו הם לא יודעים על מי אני מדברת..ולמה?.כי יש מלא אנשים ואין לי הגדרה מדוייקת עליו...

בינתיים אני במצב של חוסר ידיעה מי הבנאדם הזה..חח..עד המסיבה הבאה שנראה אותו..כנראה בפורים...

בהופעה של שריף..הכרתי מישהו....אממ הוא גדול..בן 23 יהיה מחר..מישהו חמוד לאללה..הוא גר רחוק..כיוון אשדוד ואני במרכז וזה ממש רחוק..וזה מבאס..כי הוא מוכר..וזה לא יסתדר..זה ידוע...במסיבה היה בינינו קליק מדהים..לא פיתחתי ציפיות ואני לא מפתחת..אבל בוא נגיד שהייתי רוצה לשמור איתו על קשר זה לא הכי מתאפשר כי זה משמ לא יסתדר.. אם זה מגיל.. אם זה מרחק..בנאדם מוכר...וזה מעצבן..לפעמים אני מתעצבנת שאני מכירה אנשים כאלה ופתאום יש קליק כזה שמחבר..

הלוואי ואולי זה שיתנה..והכל יהיה אחרת למרות שלא נראה לי.....זה נראה משמ הזוי ולא מציאותי...:(

 

נכתב על ידי luli18 , 12/1/2006 23:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  luli18

בת: 35




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לluli18 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על luli18 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)