לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Its not always rainbows and butterflies


אני עצמי והצל שלי..מי שאני באמת.אם תרצו או לא... מי שמכירים אותי יודעים טוב מאוד מי אני :) אני נורא מיוחדת...

כינוי: 

בת: 35

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

חודש חדש והתחלות חדשות..


אז מה קורה?

כן אני עובדת מנסה להתגבר רגשית על דברים מסויימים שעוברים עליי שם אבל יהיה בסדר....חודש הבא אני מתחילה פסיכומטרי ואני ילדה עם ראש בעננים אז מקווה שיהיה בסדר.....

חוץ מזה אין לי יותר מדי מה לכתוב רק רציתי שתדעו שאני חיה ונושמת

שבת שלום

סוניה

נכתב על ידי , 19/2/2010 20:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,350

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPhantom of the opera ^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Phantom of the opera ^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)