לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Where all that Silence...


The second star to the right shines in the night

כינוי: 

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

פוסט סגירה..


הפוסט הזה מהווה בשבילי המון..

הפוסט סוגר את התקופה האחרונה..

התקופה הכי קשה והכי מדהימה שעברתי אי פעם

הפוסט הזה הוא בסה"כ הפוסט ה67 לבלוג הזה..

ובכל זאת..השייכות..ההמשכיות מהבלוג הקודם..

האכזבות..

 

איפהשהו..תחילת שנת לימודים

סוף שנה

סגירת בלוג

 

סגירת מעגל

 

"שוב למעגל, בוא אני לחוד

בן לוקח בת ורוקד איתה ריקוד

שוב מהתחלה, דלת תפתח

וכשאכנס, להיכן אני נכנס?"

 

סופת רגשות..

הכל מתערבב.

והדמעות זולגות.

אין דרך טובה יותר מזאת, כדי לסגור מעגל..

להזכר במה שהיה..

והיה כ"כ הרבה..כל כך כל כך..

ועכשיו?

עכשיו הכל רץ בראש, כמו סרט

סרט נע.

 

אהבתי, נשברתי, נפגעתי, פגעתי, בניתי, הרסתי, שברתי, נאהבתי, הרגשתי, חשבתי, שתקתי, לחשתי, הקשבתי, כתבתי, ציירתי, הבטתי, הפנמתי, שיניתי, שוניתי, השכלתי, הכרתי, הרחקתי, הורחקתי, הדחקתי, בכיתי, צחקתי, חייכיתי, שקעתי, נפלתי, המשכתי ללכת..

 

ואני מודה, מודה על כל מה שקרה..

או שלא? שיהיה.

 

בין כל מבט, בין כל שתיקה, בין כל לחישה

היא תמיד הייתה שם

שתיהן..הלכו איתה בכל מקום

בלי להוסיף מילה..

הקשו והקלו

וגרמו לי להבין כמה שאני אוהבת אותן..

וכמה שקשה לי בלעדיהן..

אבל הן?..הן בחיים לא יחזרו..

 

השנה הזאת..אין לי מילה שיכולה להכיל את כולה

גם אין שם ספציפי

אבל יש כמה..שאני חייבת להעלות אותם

בלי שום הסבר מיוחד..

רק כי הם זה הם

ורק כי הם היו שם

וכי הם היוו חלק עצום בשנה הזאת..

 

בר..ספיר..שי..טל..שני..נוי..נאור..לירן..לירן..תומר..תומר..אושרי..הדר..ערן..ערן..נועה..הילה..טום..דניאל..עידן..אורטל..בראל

ועוד כמה

..קרן אור חדה..

שגם כשאני לא אזכיר

הם ידעו שזה הם

 

אין לי אפילו מטרה להשקיע בפוסט הזה

רק להודות

לכולם.

גם לאלו שרבתי איתם

גם לאלו שלא

ולהכיר את התחושה

של לאהוב

לאהוב מישהו באמת

לאהוב מישהי באמת

להעריך

 

ואין לי שום מילה להסויף..

כי כל מילה מיותרת..

 

אז רק אטרח להזכיר

שאני אוהבת..

כל כך הרבה.

ומצאתי את החברים שלי

כשגם שאני מתרחקת קצת

הם תמיד שם..מבינים שאני צריכה את המרחק לפעמים

ואוהבים אותי. בגלל מי שאני..ולא בגלל מה שאני..

אני אוהבת. המון המון.

בפעם האחרונה מהבלוג הזה

 

נופ3>

 

נכתב על ידי , 12/9/2006 14:17  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדיבי ב-25/8/2007 02:30
 




זהו.

מחר..(:

מחר זה בערך יקרה..נראה לי.

זה נראה לי טוב..

מחר פסיכולוגית באומנות..משהו כזה..

 

ואממ מחר זה מחר

אתמול בערב היה יומולדת למינימי..הזמנו פיצה.

פעמיים החליפו אותה והיא הייתה מקולקלת!!!!

דאמ.

אתה אוכל את הפיצה ואתה מרגיש שאתה אוכל פלסטיק מותח מלפני 40 שנה.ץ

זה היה פשוט נוראי.

אבל לא נורא

קיבלתי קינדרXD

 

אממ. אני מוצאת את עצמי לא כותבת כאן כלום יותר.

לא עוד.

כי אני יודעת שהבלוג הגיע ליותר מידי אנשים.

אנשים שלא רציתי להגיע אליהם..

ככה שיש אופציה שזה הפוסט האחרון של הבלוג הזה..

פוסט אחרון לפני פוסט סגירה..

שיהיה.

אוהבת אותכם המון3>

נכתב על ידי , 9/9/2006 12:25  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נופילה(: ב-12/9/2006 14:15
 



לימודים וכאלה.


אז זהו.

לפני יומיים..מעיין כח חיצוני הכריח אותי לחזור ל"שגרה" הרגילה.

לקום בבוקר, ללמוד, לאכול, לרקוד..

חוץ מהסעיף האחרון הכל חלוק על דעתי.

השגרה הזאת הגיעה לי בזמן הכי לא נכון שהיא יכולה להגיע

אבל דאגתי לקבל גם אותה..משום מה:X

איתה באו עוד כמה דברים..[:

 

שייע חזר לארץ(!!!!)

אדרנאלין(הלהקה..)

ועבודת קיץ בהיסטוריה שלא התחלתי בכלל בשביל גם לסיים וגם להגיש..

 

יום. אחרי 7 שעות לימוד שאחת היא שעת 0

ולאחר מכן יום שלם בסטודיו

אני יכולה להגיד שבבוקר ישנתי..אח"כ נהנתי. הוצאתי את כל האנרגיות הרצויות.(:

 

ביום ראשון אני הולכת לפסיכולוגית.

בכפר סבא או משהו..

היא עובדת עם ציור ומוזיקה או משהו..שיהיה..

 

ומחר אנחנו(חלק מהלהקה) פותחים מעגל בריקדאנס בגן העיר..

יש איזה משהו..

הולך להיות הכי כייף בעולם..(: נראה לי.

שיהיה.

 

יומטוסט.

נופ.(:

 

אגב..:]]

מזל טוב לטום!!!!!! גיל 19. דאמט. מזל טוב מותק(:

 

נכתב על ידי , 5/9/2006 23:41  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של nuf_182 ב-9/9/2006 12:25
 





3,076
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnuf_182 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nuf_182 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)