לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זהירות, יש לי בלוג

"רע לי ולא טוב לי, אולי שיר ערש תכתוב לי..."

כינוי: 

בן: 43

Google:  avi111

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

מכונה של ידידות


טייק 1:
אמרו לי שההתנהגות שלי מוזרה. מוזרה כי אני משחק אותה נחמד ותמים, וזה נראה כמו הסתלבטות על גבול ההבהלה. ושכשאני נחמד אל אנשים אני עושה את זה כדי להשפיל אותם. כמה חבל שהאנשים לא מוכנים לקבל את זה שאני מסביר להם פנים כי הם ראויים לכך, ושזה עדיף על פני סיטואציה שבה אחמיץ להם פנים על לא עוול בכפם. אמרו לי, כלומר, אלה שביקשתי להתיידד איתם. בהתחלה התגובה היתה חיוך של במבוכה, בשלב מאוחר יותר אפילו חיוך לא היה. שאלתי למה בעצם, ואז אמרו לי שאני מלחיץ, ושבאופן כללי הדבר הכי לא נעים בעולם זה לומר במילים ברורות "רד ממני". שאלתי למה בעצם שארד ממישהו אם כל מה שאני רוצה זה להתיידד איתו. אמרו לי שאי אפשר לכפות על אנשים ידידות ושלא לכל אחד מתאים כל דבר. הרגשתי חבל, במקום שאנשים יקבלו את זה בתור מחמאה. מטרידן בסך הכל אני ממש לא.

טייק 2:
נעלבתי ובגלל זה יש לי מצב רוח שפוף. אבל אתגבר. לא נפגעתי, אבל זה צרם לי. אמרו לי משהו בקשר להתנהגות שלי, שאני נחמד וזה נראה כאילו שאני מאיים, ומסתלבט. כשאני מדבר עם אנשים, אמרו, אני כאילו כופה את עצמי. ואני נחמד אליהם בצורה מוזרה שלא ברור מה אני רוצה. "ולפעמים גם כשנחמדים אליך זה לא גורם לך להרגיש בנח". אם חוות הדעת הזאת לא היתה חשובה לי לא הייתי מתייחס אליה, אבל העובדה היא שאני מהרהר נוגות על זה. כאילו שאני לא רגיש לזולת, התכוונו, כאילו שאני לא מייחס למה שהוא מרגיש חשיבות יתירה ומתנהג באופן נרקיסיסטי. מוחק את מי שאני מדבר איתו, וזה נחווה רע. כאילו שאני מרוכז בעצמי וברצון שלי לדבר עם אנשים, והזולת בדרך כלל הוא אובייקט. כאילו שאני נחמד רק כי אני עושה "ניסוי חברתי", ואז זה אפילו משפיל כשאני כופה על אנשים להשתתף בו. ניסוי חברתי = לראות איך אנשים יגיבו להתנהגות מסויימת. להתנהג בצורה נחמדה כדי להשתעשע, כדי כביכול להביך אנשים בלבחון את התגובות שלהם.

וואו, לקחתם את זה קשה מדי, חשבתי. אני בסך הכל ילד נחמד שמחפש תשומי. אמרו לי שזה ניכר וזה לא דבר שאני אמור לנפנף בו. כן, יש בזה משהו. אבל לדעתי כולנו ילדים נחמדים שמחפשים תשומי ומי שמתכחש לזה חוטא לעצמו. אמרתי שלדעתי אני לא לובש שום מסכה של "נחמד באופן מפתיע" אלא מסיר את המסכה של "חשדן וחמור סבר". כי אחרי הכל אני נחמד. ואם להיות כן נחמד זה לא נחמד אז אני לא יודע מה זה להיות נחמד. זה מרגיש כאילו שאנשים מפקפקים בכנות שלי, ועל זה אני חושב ומתאכזב.
נכתב על ידי , 15/4/2010 02:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תחרות מחמאות


את
את לא יודעת איזה מאושר עושות אותי המילים שלך
מילה בונה שלך מחזיקה גורדי שחקים
בשבילי כל פרגון שלך מרגש כמו הפעם הראשונה
אני מקווה שלמרות שאני חנפן, משהו מהכנות שלי עובר
כשאני מחניף אני מתכוון להחמיא באלגנטיות
כדי לגרום לפרטנר להיות גאה בעצמו
כדי לגמול לו מעט על הטוב שהוא מעניק לי בנוכחותו, במילותיו
מחמאה היא דרך עדינה יותר לתת חיבוקים למי שמגיע לו
אבל כמו שלא מתנפלים על אדם בחיבוקים
גם לא צריך להחניף לו יותר מהנדרש,
זה מצריך איזון עדין.
גם כאן צריך להיות טקט
ושוב, תחינתי, קבלי רק את הכנות שלי
לא משנה מה ביקשתי לתת
את מדהימה
תודה
נכתב על ידי , 13/4/2010 00:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלום


אין לי מתכון קסמים למוזה,
לא רוצה לקשור את זה לשום דבר זולת התחושה.
אולי זה פשוט בגלל שהמזג הסגריר חלף ועכשיו אני טבעי.
שמי מצב הרוח שלי בהירים,
ואני זורח כשמש ביום קיץ.
נכתב על ידי , 8/4/2010 01:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

17,743
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לס. בולצמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ס. בולצמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)