לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lake of Life


כאן תמצאו את הדעות והמחשבות שלי.........


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

שלום לכולם חחח...


כן אני מצתאר מאוד שלא הייתי פה כל כך הרבה זמן.

אני לא יודע מה עובר עליי בזמן האחרון אבל אני יבין מתישהו.

אני לא רשמתי הרבה זמן בסיבות שלי ..... אבל אני מניח שיהיה בסדר.

ועכשיו חזרתי אני מקווה שעכשיו באמת יהיה לי זמן לירשום.

טוב עכשיו שעה מאוחרת ואני זז לישון אני יבוא לפה מחר אני מאוד אשתדל.

                                     בייי אחים שלי

                                             לכל מי שעדיין מכיר וזוכר (אני מקווה לטובה)

                                                       אלכס(סשה)

נכתב על ידי , 28/7/2008 03:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 35

תמונה




658

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJaguar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jaguar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)