לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The life of a teenager boy


כבר לא כ"כ נער, כבר לא כ"כ חמוד, פשוט אני:) חיי האזרחיים והבוגרים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

התחלה חדשה


כבר הרבה זמן שאני אומר לעצמי: "היום אני מעדכן את הבלוג" אבל זה לא מגיע וכל הזמן זה נדחה ונדחה.

לאחר מבחנים ארוכים ולא קלים, התקבלתי לפקולטה לעיצוב ללימודי עיצוב פנים בHIT חולון.

האמת? שהופתעתי.

הייתי בטוח שאני לא מספיק טוב ואני רק חי בסרט שאני אתקבל כי במכינה שעשיתי תמיד נתנו הרגשה שהעבודות שלי מספיקות אבל ראו כבר יותר טובות אבל כנראה שהמראיינים חשבו אחרת, כי בסופו של דבר למרות שהיו בטוחים שלא אתקבל- התקבלתי ואלו שחשבו שיתקבלו ואמרו להם שהעבודות שלהם מעולות- לא התקבלו. עשה לי הרגשה טובה קצת לדעת את זה.

 

את הלימודים אני כבר רוצה המון זמן וכל הזמן דחיתי, הרגיש לי מוקדם וגם עכשיו זה לפעמים מרגיש לי מוקדם כי בסופו של דבר אני רק בן 22 ואני אומר לעצמי למה עכשיו? אני יכול לחסוך עוד וכו. אבל מצד שני אני חושב על זה שמגיל 19 אני בשוק העבודה (הרי לא עשיתי צבא מלא) והגיע הזמן לשנות שגרה ולהתחיל משהו חדש. 

אני גר בצפון לכן להתחיל ללמוד בחולון דורש ממני מעבר דירה למרכז, צעד שרציתי לעשות הרבה זמן וסוף סוף יש את הסיבה הטובה וההכרחית במקום לדחות את זה כל הזמן. אני ממש אוהב את הפרטיות שלי ואני חושב שדירת שותפים יהיה לי קשה אבל אין מה לעשות דירות היום זאת הוצאה יקרה לכן חייב שותפים אין ברירה.

להיות סטודנט זה מלחיץ, המחשבה של איך אני אסתדר, יהיה זמן לעבוד? יהיה זמן לבלות? אסתדר עם ההוצאות? 

מה שמנחם אותי זה שיש לי הרבה עזרה מההורים אבל כמה אפשר לקחת?

 

 

נכתב על ידי מישהו חמוד:) , 18/7/2013 11:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  מישהו חמוד:)

בן: 33




22,409
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו חמוד:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו חמוד:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)