לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


היי אני דין.. וזה הבלוג שלי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

what do you want from me?


מה נראה לו?

שהוא יגיד שהוא שונא כל דבר בי

ואז יבוא לשבת איתנו לאכול?

 

שהוא אומר שהוא לא יכול להסתכל עליי

ואז לבוא אליי לחדר ולשבת ולנהל שיחות עם כולם כאילו כלום לא קרה?

 

מה הוא רוצה ממני מה??

כבר הוצאתי אותו מהחיים

אני מתעצבנת כל פעם שאני רואה אותו

נזכרת במה הוא אמר לי ומה הוא עשה לי

 

לא רוצה להיות איתו לא רוצה לראות אותו

הוא ניצח

הוא הצליח להפוך את כל האהבה שלי לכעס

זה מה שהוא רצה לא?

 

בתוך תוכי אני יודעת שאני עדיין מתגעגעת

אבל אני לא חושבת על זה ככה

כי אני פגועה ומבחינתי הוא זה שהיה לא בסדר

 

אז באמת שאני לא יודעת מה הוא רוצה כבר

ואני מחזיקה את עצמי לא ללכת ולשאול

לא מראה לו שהוא מזיז לי בכלל

 

אתמול הלכתי והייתי עם השותף שלו לחדר

"האקס המיתולוגי", אחרי שעברו כמעט שנתיים

 

אחלה טוויסט בעלילה אה?

רק שהפעם אני סותמת את הפה שלי..

לאף אחד אין זכות לדעת כמה שזה מעניין..

 

 

 

אני טסה היום לבולגריה וזה מה שחשוב!

 

אבל משומה.. עדיין כואב שהוא לא איחל לי בהצלחה..

נכתב על ידי דין.18. , 15/9/2010 11:42   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של impious ב-16/9/2010 15:45



כינוי:  דין.18.

בת: 33

תמונה



מצב רוח כרגע:


3,125
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדין.18. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דין.18. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)