לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


היי אני דין.. וזה הבלוג שלי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

הסוד


הוא אומר שמה שאני אאמין זה מה שיקרה.. זה הסוד

אם אני אאמין מספיק, אם אני אקום כל בוקר וממש אחשוב שזה יקרה, זה יקרה

אז אם כל בוקר אני אקום ואגיד שהוא לא שונא אותי..

שנחזור להיות כמו פעם ושיהיה לנו טוב

ואם הוא קם כל בוקר ואומר בדיוק להפך..?

 

איך הבנאדם שאהב אותי כל כך יכול לשנוא אותי כל כך?

לא יכול להיות כזה קו דק..

 

הוא אומר שאם אני אאמין שיהיה לי טוב

שאני אשכח מהרע אז יהיה לי טוב, גם בלעדיו..

אבל זה הקטע.. אני לא מוכנה להרפות

אני יודעת שיכול להיות לי טוב גם בלעדיו

שבסופו של דבר זה יפסיקק לכאוב ושאני אמצא אנשים אחרים

אבל אני לא רוצה.. אני אפילו מפחדת ממצב כזה

 

איך אני יכולה לוותר על מישהו שהוא כמו אח שלי

מי יוותר על אח שלו? ויגיד לא אני אתגבר?

 

אני לא מצליחה להבין.. באמת

אני מקשיבה למה שהוא אומר

ואני לא מבינה איך בנאדם מתהפך ככה

 

איך שהוא שונא אותי כל כך אבל

והוא יכול להגיד שהוא סולח

אבל בפנים אני מבינה שהוא רחוק מזה

הוא הפך את הכעס לשנאה

 

ואני יכולה לחיות בלעדיו.. אני פשוט לא רוצה..

נכתב על ידי דין.18. , 7/9/2010 08:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-8/9/2010 11:27
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  דין.18.

בת: 33

תמונה



מצב רוח כרגע:


3,125
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדין.18. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דין.18. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)