לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Junky

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

אם זה באמת מעניין אותכם.


ובכן,עברו שנים..שנים רבות מאז שבאמת כתבתי כאן.

הרי כל הזמן הזה רק הבאתי ציטוטים מכל מיני מקומות,אז הגיע הזמן שנדבר קצת,לא?

אז בחודשים האחרונים עברו עלי כל מיני עליות ומורדות,אבל ממשיכים הלאה בלי לבכות כל הזמן.

ניתקתי קשר עם אנשים לא נחוצים,עם אנשים שהפריעו לי להתפתח ולנשום בקצב שלי וחזרתי לקשר עם אנשים שהיו חסרים לי ואין לי

שמץ של מושג למה סגרתי איתם את המעגל כ"כ מהר.

אז הכל מתחיל לבנות את עצמו מחדש ולהסתדר,זה כולל הלימודים,שהולכים מצויין,ברוך השם,דרך אגב.

ומצבי הנפשי,הולך ומשתפר גם הוא.

וכאבי הראש לאט לאט נעלמים והחיים חוזרים למסלולם.

אז בכל הזמן הזה,לא באמת עשיתי משו מרגש חוץ מלקחת כל מיני כדורי הרגעה,לטייל מסביב לעצמי,להכיר אנשים חדשים ומשובחים,להתחבר להורים שלי מחדש,ללמוד ובעיקר לשקוע בשיעמום שהיה לי דיי כייף איתו.

כי כל הזמן רצתי ממקום למקום,רציתי לעשות משו,לרקוד,לזוז,להכיר..ומרוב זה,רציתי לקחת הפסקה ולנוח בבית ולא לעשות דברים יותר מידי מרגשים,להיות זקנה כמו שאומרים,אז זה בא בטוב האמת.

ועדיין לא סיימתי את תקופת המנוחה שלי,היא תימשך עוד טיפה.

תקראו לזה חוסר מוטיבציה לחיות,אני פשוט נמאס לי כל הזמן לחפש לעשות משו אחר,שירגש אותי.

דווקא מצאתי את עצמי תוך כדי שלא עשיתי כלום וכשניסתי בכלל שהייתי בתזוזה לא מצאתי כלום חוץ מכאב ראש והרבה חנק.

עזבו...אתם בטח לא תבינו את הקישקושי ביצים שלי,אבל מי שכן,יש לו אחלה ניסיון.

אז עזבו אותכם מלחץ שבלימודים,למרות שחלקכם בשביתה(כוסאמא שלכם,אני לא,בצפר פרטי בלאט).

ועזבו אותכם מריצות...תנוחו.זה הזמן.

נסיים בשיר מצויין,10 נק' למי שיזהה...


And who by fire, who by water,
who in the sunshine, who in the night time,
who by high ordeal, who by common trial,
who in your merry merry month of may,
who by very slow decay,
and who shall I say is calling?

And who in her lonely slip, who by barbiturate,
who in these realms of love, who by something blunt,
and who by avalanche, who by powder,
who for his greed, who for his hunger,
and who shall I say is calling?

And who by brave assent, who by accident,
who in solitude, who in this mirror,
who by his lady's command, who by his own hand,
who in mortal chains, who in power,
and who shall I say is calling?

נכתב על ידי Junky , 16/10/2007 17:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של deano ב-28/10/2007 15:34
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJunky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Junky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)