לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס סמים ויוגורט דנונה


בלוג של ניק


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

שאאאאלום


 

ובכן חבריי הנכבדים,אני עדיין קיים..

 

הבלוג הזה לא התעדכן די הרבה זמן,אז החלטתי לא להזניח אותו לחלוטין ולכתוב.

 

אז מה קורה איתי? אנוכי עדיין חי בועט ופחות מקלל,מהסיבה הפשוטה שכבר אין כח.

 

אני נמצא כרגע במצברוח די מוזר,וכרגיל בעיקר בגלל הצבא.לא אחפור לכם הרבה על הנושא,פשוט אגיד שנשבר לי הזין.פשוט ככה.ובנימה אופטימית זו,אחרי התייעצות עם הרבה אנשים,החלטתי שהגיע הזמן לעבור יחידה.

 

פשוט נשבר לי כבר.ולכן מהשבוע הבא אני מתחיל לבדוק את כל האופציות שחשבתי עליהן במשך חצי שנה האחרונה,בתקווה למצוא מקום שבו יהיו פחות נקבות שבוכות עד כמה שרע להן ועם פחות דיבורים על חנויות בגדים ועל כמה טייסים הצליחו הנקבות מהיחידה לצוד.

אהה כן,וגם יחידה בה לא יתנו לי פאקינג שעה ביציאה.אני חושב שהטירונות שלי נגמרה כבר לפני כשנתיים.בלאאאאט!!!!

 

 

לנושאים יותר אופטימיים.

 

צריכת האלכוהול שלי ירדה בצורה דראסטית.אולי 2 בקבוקי בירה בסופ''ש.

צריכת הסיגריות שלי בארבעה החודשים האחרונים שווה לאפס.לא לקחתי אפילו שאכטה.

צריכת הפיצות והג'אנק היא מינימאלית.

 

אז איך זה קיבינימאט שאני רק משמין????

 

אכן כן,כרס הבירה שלי מטופחת ומנופחת מתמיד,שזה די מוזר.

 

כנראה שהגוף שלי פשוט מפחד מאורח החיים הבריא.

 

 

ברביעי לחודש אני וחברתי האהובה חגגנו לנו חצי שנה.

אמנם חלקיכם יגידו שזאת לא תקופה כ-זאת ארוכה,אבל בשבילי לפחות זה הכי הרבה זמן שאני יוצא עם מישהי.

ואין מאושר ממני.

 

את החגים עברתי בצורה הכי טובה שרק אפשר:מחוץ לבית.טיילתי בהמון מקומות,בעיקר בצפון,בניאס,פסטיבל הרנסאנס,שהיה פשוט אדיר,ועוד ועוד ועוד.

לקראת הסוף הייתי גם בשדה בוקר,אבל זה כבר לא קשור,כי זה היה מהצבא.

 

 

אז כרגיל,לקראת סוף הפוסט,קבלו מספר תמונות עדכניות לשם שינוי.

 

חברתי האהובה,על חומות מבצר יחיעם.כן,יש שם גם מבצר,ולא רק נקניק.

 

 

אנוכי באותו מקום.

 

אהה שכחתי לספר,באופו חד פעמי אני הורדתי את הזקן הערבי הזה בחופש.סתם רציתי להראות יותר צעיר ופחות מעפן.אז זאת התמונה שלא תחזור על עצמה עוד הרבה זמן.

 

 

 

 

 

המפל של הבאניאס.פאק,המקום יבש כמו השכל של בר רפאלי!! אבל עדיין יפה.

 

 

 

אנוכי והיפה שלי בבניאס.

 

 

 

 

תנחשו לבד מי זה ואיפה.

אם אתם חסרי עד כדי כך דבילים כדי לא להבין שזה אני בבניאס,אתם מוזמנים לעמוד בטור ולהתחיל לצעוד נחוי.

 

 

 

מקום בו צלילי חלילית והסופראן מתקופת הרנסאנס מתערבבים עם ריח מהפנט של קבנוס.בקיצור פסטיבל הרנסאנס ביחיעם.

 

 

 

ונקנח בתמונה ישנה ודבילית בהחלט:

 

 

 

                                               כרגיל,אני אוהב את כולכם

 

                                                                                תבורכו בבירה איכותית

 

                                     

                                 

                                                            הדוד ניק

 

 

נכתב על ידי , 14/11/2008 15:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 35

ICQ: 870004 

תמונה




10,938
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMeatball אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Meatball ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)