לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מצאתי את הים


עכשיו אזעק לאוניה אפורה...

כינוי:  איש עברי

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011

ככה אני מתאמץ לדמיין זאת


כמובן משתנה מפעם לפעם, ועוד נעשה סינטטי במעבר המתקלד מהראש למחשב.

 


 

בן, אני רוצה לספר לך למה אני עצבני וממורמר לאחרונה. אני מספר את זה לך, כי גיליתי שאני יכול להתאהב בגבר.

תמיד נדלקתי על בנות, אהבתי לצאת אתן, להסתכל עליהן...לגעת בהן, אבל רק פעם אחת התאהבתי באמת, וזה נמשך הרבה זמן.

התאהבתי בה ב-י"א, לקחתי את זה אתי ל-י"ב, לגיוס, לשירות הצבאי. בצבא אמנם היתה לי את בריטני לכמה חודשים,

ובאמת שאז כבר הפסקתי לחשוב על דנה. אבל נפרדתי מבריטני, ואז גם השתחררתי מצה"ל. והתחלתי לעבוד ברצינות, וקודמתי מהר.

ואז אתה הגעת. אני זוכר את היום הראשון שראיתי אותך, כשמאיה הראתה לי מי זה בן, הידיד שלה, שרוצה לעבוד אצלינו.

אני זוכר שהסתכלתי עליך, והדבר הראשון שהרגשתי זה רגשות שליליים, אבל אני חושב שאלה היו רגשות במסווה של שליליות.

ואז עברת התלמדות, עם זיו לשם שינוי, ורק שמעתי עליך דברים בעקיפין.

ועבדנו זמן-מה ביחד בחנות הישנה, ואז עברנו. ואז גם המלצתי עליך, וקודמת. לאורך כל הדרך הרגשתי כלפיך משהו מוזר.

אבל התקרבנו מהר, אפשר לומר גם שנעשנו חברים. נחשבת תמיד על האנשים הכי חשובים לי...

הרגשתי שאני ממש רוצה להיות חבר טוב שלך, ואני יודע מה זה חבר טוב...היו לי חברים טובים. אבל זה אף פעם לא היה ככה.

בגלל זה לא יכולתי לתת לזה לקרות. לא רציתי לפגוע בך, או להפחיד אותך.

או שאולי פשוט לא רציתי לפגוע בעצמי...פחדתי.

אבל ראית איך אני מתנהג בחודש האחרון....איזה מוזר אני, איך אני כועס וצוחק ומשתנה כל הזמן.

כולם שאלו אותי מה יש לי, גם אתה. אני כבר לא יכול לשמור את זה...

עכשיו אני יודע מה זה.

 

בחיים לא ידעתי שאפשר להרגיש ככה. תמיד חלמתי על דנה, תמיד הייתי מטורף עליה.

כל החברים שלי ידעו שאם יש קסם בעולם שיכול להשפיע עלי, הקסם הזה הוא דנה.

תמיד חלמתי עליה חלומות, וידעתי לזהות שאלה חלומות שקשורים ברגש שלי כלפיה.

ופתאום גם אתה מופיע לי בחלומות....ואני יכול לזהות שהם קשורים באותו עניין.

ואתה מבין?! עם כל מה שהרגשתי, כשאני חושב על דנה או עליך,

אתה הרבה יותר חזק ממנה....אני מרגיש הרבה יותר ממה שחשבתי שאפשר להרגיש.

 

אפילו עם קורל, שממש נדלקתי עליה ורציתי אותה, וכולם שמו לב לזה.

דברים שאמרו עליה, או דברים שהיא עשתה או אמרה, פשוט הורידו לי את זה מהר ממנה.

אבל ממך אני לא מצליח לשכוח! אפילו שאמרו עליך דברים...אם אפשר להיות גלוי...ואני מניח שאפשר אחרי כל זה.

אני זוכר שלפני שנכנסת דיברו עליך בתור הידיד ההומו של מאיה, ההוא שבארון, ההוא שדי ברור שהוא כזה.

אפילו אחרי שנכנסת, כולם חשבו שאתה משהו כזה, והרעיון שאתה לא...או שאתה דו או אנערף.....או פשוט הרעיון שאתה לא,

הרעיון הזה היה מוזר לכולם. חלק עדין חשבו ככה גם כשהתחלת לצאת עם אופיר.

 

אז זהו, הייתי חייב לספר לך את זה. לא יכולתי כבר להתאפק, לא יכולתי לשמור את זה בלב...רציתי לצעוק את זה!

ואני לא יודע למה אני מאוהב בך, אל תשאל אותי למה, מאיפה, איך וכמה כי אין לי מושג. אני שואל את זה את עצמי כל הזמן...

זה חזק ממני, אפילו שאני לא יודע איך זה ישפיע עלינו...

הרגשתי כבר שאני משקר את עצמי, ולך...

 


 

רק פעם אחת המשכתי לדמיין גם מעבר, איך הוא יגיב. זו הייתה תגובה שלילית, והתאמצתי לדמיין אותה כזאת.

אני לא מעז לדמיין תגובה חיובית.

אלוהים...

נכתב על ידי איש עברי , 19/5/2011 01:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני, דוד,


קורא ליהונתן.

 


 

הלוואי שהייתי מספיק אסרטיבי כדי ללכת לפסיכולוג.

סובל

נכתב על ידי איש עברי , 18/5/2011 01:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה יהיה?


בת 19-20, שחומה-בהירה, שיער חום כהה, ארוך וחלק. עיניים חומות-ירוקות, אבני ברקת. אף אלפי, שפתים עדינות.

במציאות אחרת, הייתי אומר שהיא חצי-אלפית! ארוון אחת...דקת-גזרה, תחת קטן ועגלגל כמו שרק אלוהים יודע לפסל, חזה נכון. יפה, יפהפה, כוסית.

לא פוסטמה כמו שקנאיות והומו אחד אומרים עליה, אבל מודעת ליופי שלה ככלי-עזר.

משעשעת, מצחיקה, אדישה, יפה!

חיילת, מש"קית קישור.

פה חבר, שם חבר. לא ברור אם יש לה מישהו, וכנראה שלא אכפת לה.

 

בן 19, לבנבן, שיער בהיר חלק. עיניים חומות שקדיות, אפילו די גדולות. שיער פנים דליל מאוד. עגיל באוזן (אולי יותר מאחד), עגיל בגבה. נמוך.

צוואר רחב, לא רזה במיוחד...אפילו מעיד על עצמו כשמנמן ובעל נטיה להשמין בגוף עליון. אבל הוא לא שמן, והבשר מוצק. לא מוצק-שרירי, מוצק-קיים.

נבון, לומד מהר, אוהב עצמו, חמוד, שנון לרוב ומשתעשע.

יתכן שבעל בטחון עצמי גבוה, או חסר בטחון עצמי.

עתודאי, עולה לכיתה י"ד, אדריכלות.

הוא נזהר לגרום לאי הבנה בקשר למיניותו, משתדל להבהיר שהוא סטרייט.

החל לצאת עם אחת העובדות שמתחתי, בחורה חמודה בת 17. לא אוהב לדבר על עצמם יותר מדי, ומסמיק בכלל כשמדובר ב"לעבור את השלב".

רבים חשבו שהוא הומו, או לפחות דו-מיני.

לפעמים הוא מדבר כמו, משמיע קולות כמו, אוהב לקנות בגדים ולהיראות טוב.

אבל הוא לא נשי.

הוא מאוד אישי, וכשפעם השבתי לו בכעס והתעלמות כשהוא הגיע עצבני לעבודה, הוא הבין שהוא הוציא עצבים על אנשים לא נכונים ושלח לי הודעה ארוכה לפלאפון.

והוא עוד מחמיא פה ושם, "מוכשר", "בנאדם שאי אפשר לשכוח", "מכיר אותי טוב"....

הוא מרבה לתת את ההרגשה שהוא לפחות חצי-סטרייט, אם לא פחות....................אני אפילו לא יודע ממה להתחיל.

 

 

 

פה אני שקוע, תקופה ארורה.

את הפוסט הזה לא כתבתי בגלל זו שלמעלה, אלא בגלל ההוא שמתחת.

עליה אני פשוט דלוק, לגביו אני גמור.

רק כלפי מישהי אחת הרגשתי חזק, והיא נעלמה כבר.

לא ידעתי שיש רגש חזק יותר.

אלוהים!

 

 

נכתב על ידי איש עברי , 11/5/2011 00:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,139
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , מדע בדיוני ופנטזיה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיש עברי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איש עברי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)