לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מקוריזם טהור


תוכלו למצוא כאן: יצירות, פארודיות, שירים, תסריטים, סיפורים, לחנים, חוויות אישיות, התערטלות ציבורית, מספרי טלפון של מפורסמים לצורכי הטרדה בלבד ובלבולי שכל כדוגמת 2 הדברים האחרונים שרשמתי. כל הזכויות שמורות לי ©


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

פוסט אחרון בהחלט


 

"בלי להתכוון תן לעצמך ללכת

 כל החישובים ייגמרו מאליהם

כמו העץ שקם לתחייה מן השלכת

 משהו בך יאמר לך: המשך"

(שיר נבואי קוסמי עליז, יוני רכטר ועלי מוהר)

 

כן, כפי שבוודאי הבנתם הבלוג נסגר סופית ולא יתעדכן יותר.

זה כבר כמעט שנתיים שאני מנהל את הבלוג הזה ותמיד מצאתי כאן מקום להתפרק, לקבל ביקורת על יצירות ולהנות מהתגובות שלכם. היו לי תקופות יותר פורחות עם מעל ל40 תגובות (שחצי מהן שלי, אבל עדיין :) ) והיו תקופות יותר צוננות עם 0 תגובות (שגם חצי מהן הם שלי, 0.5*0=0).

אני מרגיש שהבלוג הז נתן לי דחיפה אדירה קדימה, קידם אותי מבחינת יצירתיות והרעיף עלי חיזוקים חיוביים שגרמו לי להמשיך במה שאני עושה וכל כך אוהב לעשות- לכתוב.

סיפורים, תסריטים, פארודיות, שירים, כתבות, ומונולוגים הם רק חלק ממה שהתקיים פה, הישג די גדול עם להתחשב בעובדה שכשבאתי לכאן הדבר היחיד שידעתי לעשות היה לשנות מילים לאיזה שיר ידוע.

על כן אני מודה לכם, מגיבים יקרים על מה שהצלחתם להוציא ממני ועל כך שהייתם אוזן קושבת כשהייתי צריך.

למרות הכל, החלטתי לסגור את הבלוג. זה כבר הרבה זמן שיש סביב הבלוג הזה תחושת מיצוי,תחושה שכבר עבר זמנו, שכבר חלבתי ממנו את המקסימום שיכולתי להשיג ממנו ושהבלוג היום הוא כבר לא מה שהיה עבורי פעם.

אני מניח שהסגירה היא צעד נוסף שלי במסגרת המעבר למשהו שונה וטוב יותר. מהן התנתקות הדרגתית מהחיים הוירטואלים ולקיחת חלק פעיל יותר בחיים האמיתיים.

 

יצירות חדשות שלי עדיין תוכלו למצוא בפורום "כתיבה יוצרת" שבנענע http://forums.nana10.co.il/Forum/?ForumID=81, אני מאמין כי תדעו לזהות אותי שמה :) (רמז: זה עם הכינוי המוזר).

 

וכתבות הומור שאני כותב, תוכלו למצוא במגזין של www.funny.co.il

גם פה: http://www.funny.co.il/index.php?page=owner&id=26

גם ב"בחן את עצמך" שבאתר: http://www.funny.co.il/index.php?page=funny_exam

וגם ב"פלוג", שלשם מעלים חלק מהכתבות שלי: http://www.funny.co.il/index.php?page=funny_exam (דפדפו בפוסטים בצד ימין)

 

 

לאלו שלא מכירים אותי (כולם?), אני חושב שהגיע הזמן שנעשה היכרות. שלום לכם, שמי דודי, תלמיד תיכון בכיתה י"ב וגם סטודנט שנה שנייה. התחלתי את הלימודים האקדמיים שלי בגיל 16 במקביל לתיכון וכיום אני לומד בתיכון אחת לשבוע רק למקצועות האזרחות וההבעה (שאני נפתר מהן במועד חורף) ובשאר הימים אני לומד כסטודנט את מקצוע הנדסת החשמל (פוי, משעמם).

אני עובד ככתב לאתר funny כפי שכבר הבנתם, יש לי רישיון נהיגה כבר חמישה חודשים, אני מזל דלי, אוהב כדורגל, מחשבים, מוזיקה(בעיקר רוק ישראלי) וסתם להיפגש עם חברים ולבלות. כותב למגירה (יותר נכון לתיקיה) כתחביב. בין השאר מלחין שירים(בלי כלי נגינה, פשוט שר למחשב לפי הקצב :) ) וכותב תסריטים שבתקווה יצא מהם משהו יום אחד.

כעת אפשר לומר שאתם באמת מכירים אותי, ולא רק את היצירות שלי.

 

 

לסיום אני רוצה להודות לכל אלו שקראו כאן: לחברי לכיתה, לאנשים היקרים שנכנסו לכאן על בסיס קבוע וללאלו שסתם נכנסו מהדף הראשי או מכל מקום אחר וקראו את שכתבתי.

 

היה לי העונג לארח אתכם כאן,

 דודי  (שלא רוצה להישמע מגלומני, אבל אתם עוד תשמעו עליו).

 

"הו, לך ישר

 לך לבד, אל תפחד

 הו הו הו, אל תכעס

 לך תמים, לך אחד"

(שיר נבואי קוסמי עליז, יוני רכטר ועלי מוהר)

 

_______________________________________________________

עריכה:(27/06/08)

אני כותב כיום גם בג'נענע, אזור הצעירים של נענע10, את המדור "חפירת השבוע":

http://j.nana10.co.il/Section/?SectionID=2615&typeid=0

 

נורא מתחשק לי לחזור לבלוג או לפתוח אחד חדש. דיפדפתי קודם בפוסטים קודמים שלי והתגובות שלכם פשוט חיממו לי את הלב. אני מרגיש צורך עז לחזור לכתוב יצירות בשביל הנפש ופחות בשביל העבודה.

בכל אופן, רציתי לומר לכולכם תודה, שוב.

 

דודי.

נכתב על ידי Rowdy Dudi , 13/12/2007 17:11  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Rowdy Dudi ב-18/4/2008 11:41
 



סופגניאדה!


*מוקדש לנוף העוגייה :)

[הפעם זה באמת פוסט אחד לפני אחרון, הסברים יבואו בפוסט האחרון]

 

סופגניאדה!

 

כמדי שנה אנו נתקלים בעוד ועוד סוגים של סופגניות חדשות על המדפים בחנויות, כאשר בכל שנה נשבר שיא חדש במספר המילויים החדשים. אותם מילויים אשר מורכבים מדברים שאף אחד לא באמת אוכל אותם ביום-יום ורק בכדי שתהיה להם סיבה להתקיים מזריקים אותם פעם בשנה לבצק ומוכרים אותם במחיר מופקע . על אותם מילויים "מיוחדים" חשב ללא ספק איזה שיכור יצירתי במיוחד ואת זה ניתן להוכיח בעזרת מילוי החלבה ופיסטוקים, הפטריות שמפיניון והקרם מנגו-פסיפלורה. 

 

ובכן, השנה החלטתי לחזות את העתיד ולספר לכם על הסופגניות החדשות שיצאו ביום מן הימים, ביום בו יגמרו כל הרעיונות ואותו שיכור מדובר יעלם מן העולם לאחר שיאכל סופגנייה במילוי רעל עכברים, הסופגנייה האחרונה שימציא.

 

סופגנייה לצמחונים

 

הסופגנייה הראשונה אותה אני מאמין שימציאו היא סופגנייה מיוחדת לצמחוניים. אני יודע מה אתם חושבים "סופגנייה זה לא בשרי, צמחונים יכולים לאכול סופגנייה, דודי הזה כותב כל כך טוב!", טוב זה לפחות בערך מה שאתם חושבים. ובכן, הרשו לי להעמיד דברים על דיוקם- הסופגנייה הממוצעת היום- היא אינה צמחונית מספיק! תגידו לי אתם, מי מפקח על אותם סופגניות ויכול לחתום על כך שבתהליך הכנת הסופגנייה לא מעורבים שום סטירות לתרנגולות, בעיטות באריות או גופות של דובי נמלים?

לצמחוניים יש צרכים שצריך לקיים, וגם להם נמאס מחוסר הודאות שאופף את תהליך יצור הסופגניות, מאותם מוכרים שמוכרים להם סופגנייה בעודם לובשים מעיל מעור של חיה ומהסופגניות במילוי קבב מזרחי. קצת התחשבות.

 

הסופגנייה המתוכננת של הצמחוניים תכלול בצק מפוקח במילוי חסה, צנון, גזר וקישואים. יאמי.

 

סופגנייה במילוי מיים

 

לאותם אנשים שצמאים ורעבים בו זמנית, ומתים לחסוך את פעולת השתייה + פעולת האכילה לכדי פעולה אחת, תומצא סופגניית המיים. תהליך הכנתה יהיה פשוט מאוד, כל מה שצריך לעשות זה לקחת את בצק הסופגנייה ולהזריק לו מיים עד אשר המיים יתחילו להישפך קצת על הידיים והבצק יהפוך לעיסה מגעילה ודביקה. לסיום מגישים ללקוח את הקוואץ' הדוחה ומאכלים לו "בתאבון" ו"לרוויה", או בקיצור "בתלרוויה".

בעתיד הרחוק יותר הסופגנייה הזאת תלך כמה צעדים קדימה ותשודרג לכדי: סופגניית קפה לאנשים עייפים, סופגניית סודה לאנשים שבא להם מוגז וסופגניית תה צמחים לאנשים משעממים במיוחד.

 

סופגניית גורמה

 

כיום כבר ניתן למצוא סופגניות עם הכינוי "סופגניית גורמה" בחנויות, אך הגורמה של היום, הוא לא הגורמה של מחר. בעתיד כולם יהיו מפונקים עוד יותר משהיום (בואו נניח שזה אפשרי) והסופגנית גורמה תהווה עבורם לא פחות מסעודת מלכים. כמובן שבסופגנייה קטנה קצת קשה להכניס ארוחת גורמה, בגלל זה יומצא הפטנט הגאוני של סופגנייה גדולה.

הסופגנייה תכלול שלל מנות, מאפים ומתאבנים, ותעלה כמו מחיר הדירה היקרה של אולמרט בחזקת מספר הדירות שלו.

 

 

אני חוזה איך בעתיד לא יספיק לאנשים סופגנייה מיוחדת אחת, ואיך רבים מהם יהיו מה"משלבים", אנשים שישתמשו בשלושת הסופגניות החדישות האלו יחד. זה יהיה משהו כזה- הם ישבו סביב השולחן, ייהנו מטעמה המשובח של סופגניית הגורמה ויאכלוה עד לשובע, לאחר מכן ישתו מסופגניית המיים בעונג רב ולסיום יזרקו מהחלון את סופגניית הצמחוניים המגעילה להחריד ששוב פעם המוכר דחף להם לשקית בלי שירגישו.

 

נכתב על ידי Rowdy Dudi , 10/12/2007 21:10  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Rowdy Dudi ב-12/12/2007 19:34
 



גיבור על חלשים- תסריט שכתבתי


 

*פוסט אחד לפני אחרון בבלוג הזה

 

גיבור על חלשים (תסריט, אחד האהובים עלי)

 

אני הולך לי בשדרה בחזרה מבית הספר כאשר מולי שתי יונים מנקרות פירורי לחם מהרצפה. כיוון שהן חוסמות לי את הדרך ואני כבר מותש מההליכה, אני הולך דרך המקום בו הן נמצאות במקום לעשות עיקוף והן מתעופפות בבהלה.

* לפתע יוצאת נערה עם חולצה של "תנו לחיות לחיות" מבין השיחים הקרובים ותוקפת אותי:

"מה אתה חושב שאתה עושה? מה החיות המסכנות האלה עשו לך? האם אתה גיבור על חלשים? האם לך יש יותר זכויות רק בגלל שאתה יותר גדול? מאיפה התעוזה להפחיד ככה יונה מסכנה?" לא הפסיקה לשאול, כאילו התאמנה על זה חודשים והכינה את כל השאלות מראש.

*בינתיים אני עוצר במקום, המום ממה שקרה ואחרי שרצף השאלות נגמר, משיב:

"הן חסמו לי את הדרך ורציתי ללכת הביתה. למה לעשות מזה עניין?"

הנערה: למה לעשות מזה עניין הוא שואל, חה!(מדברת לעצמה) תגיד לי חצוף, אם זה היה אריה גדול וחזק אתה היית עושה את העיקוף, נכון?

אני: בוודאי שהייתי עושה, אריות לא יכולים לעוף ולפנות לי את הדרך.

נערה: ולי זה נראה שאתה סתם גיבור על חלשים! *מסתכלת לי בעיניים במבט חודר וממשיכה לחזור על המילים "גיבור על חלשים!" בקול רם שוב ושוב, בינתיים מתאספים עוד אנשים שעוברים בשדרה לראות על מה המהומה, חלקם מסתכלים עלי במבט כועס במקצת*

הנערה פונה אל הקהל שהתאסף : הבחור הזה פה דורך על זכויותיהם הטבעיות של בעלי החיים, מצפצף עליהם ומצידו כולם יכולים להישרף. אני לא אתפלא אם בבית הוא עושה טקסי וודו עם בובה של במבי ובכל פעם שהוא רואה מלך האריות ואבא של סימבה מת הוא מקפץ ומדלג לו מרוב אושר. אדם כזה לא צריך להיות בקרבנו. גיבור על חלשים! גיבור על חלשים! גיבור על...

*כמה אנשים מצטרפים אליה בקריאות של "גיבור על חלשים!" תוך כדי הנפת ידם בכעס, ובינתיים עוד אנשים מצטרפים לקהל האנשים*

אני: תקשיבו לי בבקשה. אני רק הלכתי דרך איפה ששתי יונים ניקרו משהו בשביל לא לעשות עיקוף מיותר. זה הכל, והנערה פה סתם אוהבת להגזים ולהטיח האשמות שווא.

*לפתע קבוצה של אנשים מכל קצוות הגילאים עם חולצות ירוקות של "רשות הטבע והגנים" מגיעה למקום והנציג שלהם פונה אלי מזועזע: אתה מה? הפחדת חיה חסרת אונים אשר כל מעשיה היו לאכול את ארוחת הצהריים שלה? אין לך בושה? החיות הן חלק מהטבע הנהדר שלנו, למה שתרצה להרוס את הטבע? הטבע מביא לך רק טוב, אז ככה אתה מודה לו? שתדע לך שאתה פשוט חסר לב!

* כמעט כל האנשים שהתאספו סביבי וסביב הנערה מתחילים לצעוק לעברי "חסר לב!" שוב ושוב, כאשר הקריאות מתגברות.

אני: תקשיבו לי. לא התכוונתי לפגוע באף אחד ואתם סתם עושים מזה עניין גדול, אני בטוח שליונה לא היה אכפת כל כך כמו שלכם אכפת.

"מטורף!" אמר אחד מהאנשים עם החולצות הירוקות.

"בטח שאכפת לה, הפרעת לה באמצע הארוחה בשביל שכבוד המלך יוכל לעבור" הוסיפה הנערה שהתחילה את כל העניין.

"אתה פ-ו-י-ה אמר ילדון קטן שהיה בידיים של אימו לעברי, כאשר האמא מהנהנת עם ראשה כל הזמן הזה.

*בשלב מסוים שוב עולים קריאות מהקהל, רק הפעם הקריאות הן "אגואיסט! אגואיסט! אגואיסט!...."*

אני(משתיק את כולם): די, מספיק כבר! מספיק עבר עלי יום קשה, אני לא צריך את כל הכאב ראש הזה. בכלל, אתם סתם תוקפים אותי, אני בכלל אוהב חיות ואפילו מתנדב פעם בשבוע בכלבייה.

 

*מעבר חד לסצנה בא רואים ברקע מעגל של אנשים שמורכב מהקהל הגדול שקורא בקולי קולות "אגואיסט" פעם אחר פעם ומקיף אותי, כאשר בצד שמאל- למעלה של המסך רשום "news" ורואים מגישת חדשות עם מיקרופון שמדווחת על גבי רקע פסטורלי זה:

אנחנו נמצאים בשדרה בה מתנדב קבוע למען החיות התגלה כאדם צבוע שכל מה שאכפת לו זה רק מעצמו כאשר בלי להניד עפעף גירש בכוח חיות שהיו באזור וסביר מאוד להניח שעל ידי כך פגע קשות במאזן האקולוגי של החיים על פני כדור הארץ. כעת נשמע מה יש לו להגיד להגנתו.

*המגישה מתקרבת להמון ומפלסת לה דרך בין האנשים כאשר הצלם אחריה*

אני: (מסתכל למצלמה ומדבר למיקרופון כאשר ברקע נשמעות קריאות אחידות של "גיבור על חלשים!")  שלום לכל עם ישראל. חשוב לי לציין שאין מה להתרגש, מדובר בחבורה של מופרעים שאין להם מה לעשות עם החיים שלהם אז הם עשו מעכבר פיל.

המראיינת לחדשות: רגע, אז עכשיו גם יש לך משהו נגד פילים ועכברים?

אני: לא, לא אמרתי את זה. מה שרציתי להגיד...*באמצע המשפט נכנסת למעגל שמקיף אותי אישה מבוגרת וסוטרת לי, מיד לאחר מכן אומרת "תתבייש, פילים הן חיות טובות".

המראיינת (אל המצלמה): כן, כפי שניתן לראות מדובר באדם חסר מוסר לחלוטין, אדם שחי  בכדי לקלקל את החברה בה אנו חיים תוך כדי שהוא בטוח שהוא שליט היקום ושהכל סובב סביבו. מדובר באדם מגעיל שנוהג להטריד חיות באופן קבוע מיד אחרי שהוא מסיים להתנדב. צביעות במלוא הדרה, בחזרה אלייך יעקב.

אני(אל המראיינת): לא, רגע! *ההמון סוגר עלי בעודו קורא בקול " צבוע! צבוע! צבוע!...", המראיינת מצטרפת אל כולם בקריאות.*

לפתע מישהו עם חולצה ירוקה מרשות הטבע והגנים רץ אל עבר ההמון וקורא אל כולם:

בואו מהר! יש בגינה הסמוכה מישהו שדרך על נמלה ופצע אותה קשה!

*כל ההמון ההמום עוזב אותי מהר ורץ אל עבר הנער בקריאות שונות של "איך הוא יכול לעשות את זה?", "בן אלף!", "לאן הידרדרנו, לאן?" וכו', הזקנה שסטרה לי משתרכת אחרי כולם בריצה איטית.

 

כעת רק אני והנערה שהתחילה את הכל נשארנו שם.

הנערה: טוב, עכשיו אחרי שהבהירו לך שמה שעשית זה לא בסדר וזה כבר מאחורינו, בא לך לצאת איתי? (אומרת ושולחת מבט כובש)

אני: (חושב קצת...) אממ למה לא? יש לי איזו מסעדה בשרית עם אוכל מצוין להכיר לך.

הנערה: נשמע מעולה (מחייכת).

 

*מראים את גבי(כאשר תיק בית הספר עדיין עליו) ואת גב הנערה מתקדמים לאורך השדרה בעודנו מחובקים כשראשה על כתפי. היונים בינתיים חוזרות למקום ממנו הרגע הלכנו וממשיכות לנקר היכן שהפסיקו*

   

 

נכתב על ידי Rowdy Dudi , 7/12/2007 14:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליטל_XDD ב-30/12/2007 17:13
 





כינוי:  Rowdy Dudi

בן: 34




5,310
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRowdy Dudi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rowdy Dudi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)