לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

+Marilyn Manson+


THE GOD AND THE BEAST

כינוי:  THE MANSON

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

כמה דברים מעניינים


עליי כמובן.....

 

#קוראים לי אלכס.

#לא, אני לא רוסייה. נולדתי בארצות הברית ושם זה פופולרי לבנות =/

#אני בת 18

#אני אוהבת אלכוהול.

#אני דו מינית.

#התחרמנתי עם 13 בחורים בחיים שלי.

#ועם 2 בחורות.

#אני מאוד אוהבת רוסים.

#לא, באמת, אם נניח אני רואה ברחוב שני בחורים ממש חתיכים, אחד רוסי והשני נניח..לאדעת..מרוקאי, אני אסתכל קודם על הרוסי ואולי אפילו רק עליו.

#אני ממוצא מרוקאי.

#יש לי נטייה להימשך לבחורים מבוגרים ממני.

#הגדול שבהם היה בן 34. מה שאומר שהוא כבר לא כל כך בחור אלא גבר.

#אני בתולה.

#ניסיתי פעם גראס. לא כזה מלהיב.

#אני מאוהבת עד עמקי נשמתי במישהו בן 18 ו3 חודשים.

#כן, הוא רוסי D:

#אני רוצה מאוד להתגייס למג"ב.

#עד לא מזמן הייתי בקטע של סטוצים.

#ועכשיו סיימתי עם זה ואני רוצה אותו, רק אותו, את הרוסי היפה שלי.

#אני חושבת שגם הוא מתחיל להרגיש אליי משו *_*

#אני שומעת רוק ומטאל בעיקר.

#אבל אני מתה על אמינם.

#אני מלצרית.

#היו לי קטעים עם אורחים באולם.

#ואורחת אחת ;)

#יש לי 4 יומנים אישיים שכתבתי.

#מתוכם האמא הרעה שלי קראה 3.

#אני אוהבת בנים נשנשים D:

#אני מתה שיהיה לי ידיד הומו, אבל לא מכירה אפילו אחד =/

#אני אוכלת המוווןןן המווון. פשוט כמו ששני אנשים בוגרים אוכלים.

#ואני רזה,,כיף לי =]

#הייתי דלוקה על המורה שלי. (תאמינו לי, יש על מה..אומייגאדדד)

#אני נורא פלרטטנית ומתחילה עם כל דבר שמוצא חן בעיני.

#אין לי בעיה לבוא למישהו שלא מכיר אותי ולהתחיל לדבר איתו.

#אתמול התחילו איתי 6 בחורים בערב אחד. קטע =]

#אני נורא חברותית.

#אני חושבת שאני מצחיקה, ככה גם אומרים לי.....גם שמתי לב ש

#אנשים תמיד צוחקים כשאני מדברת איתם.

#תכלס כיף להיות בחברתי...

#אבל יש לי תקופות של ריחוק.

#יום אחד אני אהיה מפורסמת =] חחחחח NOT!

 

נכתב על ידי THE MANSON , 5/3/2009 18:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , החיים מעבר לים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTHE MANSON אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על THE MANSON ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)