לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2018    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2018

לזכרו של שדות +עידכונים


שדות הלך לעולמו  ועצוב לי מאד  , אחד האנשים האהובים עלי כאן , זכיתי גם לפגוש אותו בגודל טבעי , איש מקסים כותב נפלא מורה לאהבה וחמלה , תמיד היה לו מילה טוב תומך באהבתו ואיכפתיות , הוא בין הראשונים שהכרתי כאן בבלוגיה ,יהי זכרו ברוך. המון זמן לא כתבתי לא כי אין מה לכתוב אבל פשוט לא בא לי  מאז שסנו ז"ל  לפני עוד מעט ארבע שנים לא בא לי לכתוב , בכל מקרה קצת חדשות מחיי בקרוב נופיע בתוכנית אבודים זאת בעקבות חיפושי מורן אחרי אבא שלה  אין לי מושג עדין מתי  ישודר כנראה בינואר , היא מצאה אותו ונמצאת בקשר איתו ועם משפחתו, לאלמוג נודע שיש לו אחות  כידוע לשניהם אבות שונים היו גם בדוק  מדעית , גלית כרגע  במצב יציב , אבל אי אפשר לדעת , יש לי מלחמה עם בית החולים  על אופן הטיפול בה , היא מאבדת הכרה ולא מגיבה  והם חושבים שהיא עושה הצגה , טוב הכל מתחיל שאין לה רופא משפחה נורמלי אלא סנדלר , וגם שהיא לא ממש שומרת על בריאותה , או על המעקבים  שהיא צריכה לעשות בעיקר עם הנורולג  יש לה התקפי אפליפסיה  נוסף לכל שאר הדברים , שי נכדי נוסע במרץ לפולין עם בית ספרו  ובקיץ הוא מתגייס  לא להאמין איך שהוא גדל . נתי נמצא בדיור מוגן אבל בשנה שעברה במסגרת בית ספרו הוא התנדב פעמים בשבוע לצבא ,ובת חן כבר שנתיים בלי מסגרת בבית , לא זוכרת עם כתבתי אבל יש לי חבורה חדשה בובי ופאפי אז בברכת סוף שבוע נעים וחמים באהבה משלגיה
נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 28/12/2018 13:21  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,397
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)