לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just Another Extraordinary Boy


בבלוג זה, כמו בהרבה בלוגים אחרים (מן הסתם) אני אספר לכם על החיים שלי, על היום יום, בעיות אם יהיו, ידידות וחברים, האושר שבחיים ופעמים רחוקות (אני מקווה) על אכזבה וייאוש. כולכם מוזמנים. =]

כינוי: 

בן: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

הסוף.


את האמת? שלא חשבתי שככה זה יגיע,

זה לא סופי, כי מי יודע מה יקרה ומה עוד ישתנה,

ולא ידעתי שככה זה יגמר, שלא יבוא לי יותר, לא ידעתי שיגיע מצב שאני אכנס ואגיד, מה אכפת לי בכלל?!

ואת האמת? לא יודע,

הכל משתנה, הכל השתנה,

ככה זה, דברים משתנים, אנשים משתנים, הכל זז, הזמן לא עוצר, האנשים לא מסתכלים לצדדים,

רק קדימה כל הזמן, לא מסתכלים איזה פצועים הם השאירו מאחור, מי מדמם ומי עדיין בחיים,

ואלה שמסתכלים רק אחורה, נשארים שם והם נעלמים להם, בין הסדקים, נעלמים לאט לאט,

ורק היחידים, אנשי הסגולה, המלאכים, איך שתקראו להם, הולכים בין עבר, הווה ועתיד,

שולחים יד למשוך את הפצועים, את האנשים שנשארו בעבר, וממשיכים להתקדם קדימה,

עם המון אומץ, תושיה וחוזק.

ולהבין? אין מה להבין, פשוט תחייכו ותגיד 'כן', זה יעזור לכם, כי הרי מי מקשיב בכלל היום? אף אחד לא מקשיב יותר.

הכל מהיר וחסר משמעות, נכנס מצד אחד ויוצא מהצד השני,

אין אהבה היום, זה אפילו לא סקס, כל אחד מתגאה שהוא 'זיין' מישהי אחרת,

ואין יותר סנטימנטים, הכל קר ומנוכר, והמעטים שאוהבים, שמאוהבים, שיודעים מה זה הדבר האמיתי,

הם ברי מזל, הם אנשים אמיתיים, יש להם לב רחב.

ולהבין? אין מה להבין, פשוט תחייכו ותהנהנו, תגידו 'כן', תאמינו לי.

וזה לא עצוב בכלל,

זה פשוט סוף, ולכל סוף יש התחלה חדשה [?]

מי יודע, שום דבר לא ידוע ובטח שלא צפוי,

והמחר צופה לי דברים חדשים,

טובים יותר,

יפים יותר,

שונים - שונים.

אני אחסוך ממכם את השטויות,

אתם לא צריכים להגיד שאתם תתגעגעו,

ואתם לא צריכים להגיד שטוב שסיימתי כבר וזה היה מיותר,

אתם לא צריכים להגיד, פשוט, תחייכו ותהנהנו...זה הכל לא?

וכמה תמונות אחרונות, רק בשביל ההרגשה שלי, אל תדאגו, זה לא בשבילכם,

ולמה לא עוד תמונות? כי זה פשוט מיותר, לא שווה להכניס לכאן תמונות יותר, זה פשוט נגמר, השתנה, הכל משתנה לא אמרתי לכם?

וכמו שחבר טוב אחר אמר, ואז לא הבנתי, אבל עכשיו אני מבין,

 ותודה לכם, על התגובות, על הכניסות, על ההתעניינות, תודה באמת, אני מעריך את זה והערכתי את זה כל פעם מחדש,

זה הכל זכרונות, הכל.

 

היה טוב, וטוב שהיה, וכנראה שכאן זה נגמר, הגיע הזמן לא?

אז בלי סופים מרגשים, המון אהבה, בריאות ותשמרו על עצמכם, לא בשבילי, בשביל המשפחה, בשביל החברים, בשבילכם.

והתמונות צולמו מזמן, בחנתי את המצלמה החדשה, ולא היה לי מה לעשות איתן, אבל עכשיו הבנתי, הן היו מיועדות לפוסט הזה,

לסוף.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anonymous Person

נכתב על ידי , 26/4/2008 23:45  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גרמניה.


או במילים אחרות:                                                                                                              .

את האמת? אני לא יודע אם אני מתרגש, אולי אני עדיין לא קלטתי או משהו.

אין התרגשות כרגע, בטח מחר אני אהיה לחוץ מרוב התרגשות, כמו שאני מכיר את עצמי...

אני מקווה שיהיה כיף, מקווה שלא יעשו מהיום הולדת שלי משהו מיוחד, אני רק רוצה חיבוק ולשמוע 'מזל טוב', לא צריך יותר מזה, באמת $:

יהיה מיוחד, תהיה חוויה להיות שם בלי המשפחה, הייתי פעמיים בגרמניה, אבל עם המשפחה והכל היה ידוע ובטוח, ועכשיו..זה פשוט שונה.

אין לי יותר מדי מה לחפור לכם, רק שאני מרגיש את זה מגיע, לא רק את גרמניה, אני פשוט מרגיש את זה מגיע,

אני מקווה שאני לא טועה, אני לא רוצה לצפות ואחרי זה לטעות ולהתאכזב, ובגלל זה למדתי לשמור על הפה שלי, זה השלב שלמדתי את זה חושב.

אני פשוט מקווה שיהיה טוב, לשמור על חיוך.

בקשר לגרמניה, יהיו הרבה תמונות כשאני אחזור, אז הפוסטים יהיו מפוצצים בטח..

 

בכל מקרה, בלי יותר מדי קלישאות, שירים או מונולוגים,

שיהיו לכם עשרה ימים נפלאים, שמרו על עצמכם, ותחשבו עלי מדי פעם..

"השלמות האמיתית השוכנת באדם, איננה מה שיש לו אלא מה שהוא" - אוסקר ויילד, כל כך חכם, כל כך נכון, תאמצו את זה.

 

אוהב, For Ever & Ever Babe

 

נהנה מכל רגע

 

שניה אחת של טירוף חושים

 

"יוו מי זה? כן כן, זה הוא, האחד..."

 



 



 

" וואהווו"

 

העתיד כבר כאן.

 



 

מציאות או אשליה?

 

מציאות.

 

Anonymous Person

נכתב על ידי , 2/4/2008 22:00  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לירון ב-18/6/2008 18:31
 





22,444
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnonymous Person אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anonymous Person ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)