לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

!! Lux’s Shit


מה זה החרא הזה . .

כינוי: 

בן: 36

ICQ: 299635113 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

מההההההה


 

בואנה איזה אחלה יום כולי יושב מגרד תכרטיסי גירוד האלה שמוכרים וקיצר זכיתי במאה שקל אחלה בוקר !

 

קיצר אנה ואני עדיין ביחד רק עכשיו אני קולט תארכיון שלי.. XDD פאק איט! זה אומר שהיא קשרה אותי קצר אם אנחנו ככה מחזיקים מעמד שניפ XD

 

 

בקיצור תבדקו את המוזיקה שלי בינתיים http://www.myspace.com/beatsbylux 

 

ומה חוצמזה התחלתי למלצר  בואנה זה חרא של דבר אנשים בואו אני יאיעץ לכם משהו כשאתם יוצאים למסעדה אחרי שאתם פותחים את הרוכסן בגלל השומנים תפתחו גם את הכיס.

לחיות על טיפים זה חרא.

 

על הזין עדיין סיימתי היום עם רווח של מאה שקל !

נכתב על ידי , 1/11/2007 18:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לda LUX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על da LUX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)