לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג המושלמי...


הגעתם לבלוג שלי..:)

כינוי:  שניר=]

בת: 30

ICQ: 233879101 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

שנה אחרי... עדכון


עכשיו.. שנתיים יותר נכון אחרי שאני כבר בת 14 וחצי חזרתי לבלוג אחרי שפתחתי עוד 4 חדשים.. חח

 

פאקצה אני לא... לא עכשיו בכל אופן אם אתם תוהים למה הבלוג צבוע ככה זה בגלל שאני עיוורת צבעים וזה מה יש=]... שמחה כמו שאני..

התבגרתי המון מאז כל הפוסטים וקראתי אותם מהתחלה וגם את התגובותת.. כתבתי "מושי"...??? WTF????

הבנתי שאם אני הייתי קוראת רגילה בבלוג גמאני הייתי מגיבה ככה אולי לא בדיוק כי היו פה מרשעים.. (רמז עבה אהמ אהמממ)

 

את הבלוג ניהלתי בכיתה ז' ועכשיו אני בט' לא יודעת אם אני ימשיך לעדכן את שיחזרתי אותו משיעמוםם חח

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                          ♥♥♥

                                                                                                                                                      

נכתב על ידי שניר=] , 5/11/2007 15:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





275
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשניר=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שניר=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)