לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המטומטמת, החברותית והחמודה. נו זאת, קסניה. :)


תחייך. אולי מישהו יתאהב בחיוך שלך. D=


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

אעאעאעעאעאעאעאעא


מחשב מטומטם!

עד שכתבתי את כל הסיפור...

שעה שלמה ישבתי וכתבתי על החטופים ועל כל העניין הזה ומה דעתי על זה,

ו2-3 שורות לפני הסוף, המחשב מחליט להחבא (איך כותבים את המילה הזאת?!). סתם ככה.

אעאעאעאעעאעאעאעאעעאאע

נראה לי המחשב עוד מעט יהפוך לז"ל.

כי יש לי אותו כבר די הרבה זמן והוא עושה לי בזמן האחרון הרבה מאוד בעיות.

נקווה לטוב.

XXXX

תגיבו לפוסט ולתמונות למטה. אם יש פה מישו בכלל. XD

נכתב על ידי , 17/7/2008 19:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המתמטיקה הזאת תדפוק לי את החיים בסוף...


כבר אמרתי שאני שונאת מתמטיקה?

תמיד הייתי טובה במתמטיקה, וגם השנה היה די בסדר,

לקראת סוף השנה התחלתי להתאושש, לקחתי את עצמי בידיים והתחלתי ללמוד,

ובאמת ראיתי את זה בציונים, אבל לא,

הבגרות הזאת באה,

היה מועד א', לא הצלחתי אבל בסדר, היא ביתה לי קשה,

כמובן אחרי שהמורה פתר אותה בכיתה, היא הייתה ממש קלה, אבל נגיד,

הסתמכתי על מועד ב', והמורה אמר שמועד ב' הרבה יותק קל מא',

אז סבבה,

למדתי עוד, פתרתי תרגילים, מתכונות לדוגמא, כל מיני בגרויות קודמות...

נו אבל מה נראה לכם?

הבגרות הזאת היתה יותר קשה ממועד א', הרבה יותר קשה!!!

עכשיו אני ממש מקווה ששנה הבאה יהיה הרבה יותר טוב,

ואני אצליח הרבה יותר בבגרות, ואז כבר יתקזז לי בממוצע...

אוףףףף

שונאת מתמטיקה!!!!!

אני בטוחה שהרבה יסכימו איתי פה הא? :)

 


איך אני אוהבת את אמא שלי שהיא הסכימה לעבור ליס...

יס סטארס ריל... אָהַבַתי מתמיד!

אני חולת ראליטי, תמיד הייתי,

וספסוף כאילו מישו שמע אותי פתח ערוץ שלם רק לריאליטי... אחחח :)

אתמול הוא נפתח, כל הלילה חרשתי עליו, מ9 בערב עד 2 בלילה,

אפילו שהיתה לי היום בגרות וידעתי שאני אקום עייפה,

אבל פוחוי :),

השרדות, הרווק, פרדייז סיטי (אחחח :):):)), סיכוי לאהבה, סלבריטאים בגמילה, יורדים בגדול,

ועוד ועוד ועוד ועודד...

פתאום, לחופש נהייתה משמעות!!

אוקיי, הגזמתי,

אבל עדיין זה ערוץ ממש ממש טוב ונחמד לי שעכשיו יהיה מה לראות בטיוי :):):):)

 


אני נואשת,

אני מתה לעבודה, חיפשתי כבר בכל מקום אפשרי!

כמעט בכל מקום צריכים יותר מ18, או אחרי צבא...

לא חיפשתי עדיין בדדו, ובמושבה,

צריך ללכת לשם בהקדם האפשרי למה אני לא היחידה שמחפשת עבודה...

 


כמה תמונות (החלפתי אתר להעלאת תמונות, נראה אם הפעם יראו תמונות)

 

img410/7144/picture468kk1.jpg

 

img232/5456/picture465st0.jpgאהבתי במיוחד P:

 

img232/2070/picture438fu1.jpg

 

img363/2093/picture014pb4.jpg

 


אגב, שמתם לב לעיצוב?

אהבתי ת'מנומר, נראה אמיתי כזה, יש חשק לגעת בזה חחח :)

xXx

עפתי לטיוי...

תנו ניחוש קליל לאיזה ערוץ?

יאללה הייתי.

נכתב על ידי , 14/7/2008 19:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 32

ICQ: 274093461 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקונדום משומש. XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קונדום משומש. XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)