לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


And all this time, we've been heading nowhere really fast Never knowing that the past would make us feel alone

Avatarכינוי:  Lee-Or.

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2015

אפור.


התחושה שהכי משגעת אותי.

זה התחושה שלא אכפת לך.

מעל 6 שנים. שנתיים של נישואין.

הכל היה טעות אחת ענקית. זה טרחת להגיד לי כמה פעמים.

אני מתגעגעת להרגלים. 

גם לאלו שהיו מעצבנים אותי.

הבדידות משגעת אותי.

תמיד היה לי על מי להשים את הראש אחרי יום קשה, עכשיו, הבית זה המקום שאני הכי רוצה לברוח ממנו...

 

נראה לי ששכחתי איך מתמודדים עם לב שבור.

נכתב על ידי Lee-Or. , 4/4/2015 22:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLee-Or. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lee-Or. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)