לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שיפור עצמי- שי חזן


החלטתי לתפוס את עצמי בידיים ולהתחיל במסע אל הלא נודע לשיפור עצמי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

יש מצלמה!


משימה צדדית ראשונה מנוצחת בהישג מהיר ומרשים!
קניתי מצלמת אינטרנט!
זה אומנם היה זול אבל התמונה איכותית יחסית ויש לה אפילו כמה אפשרויות שאני צריך לחקור בהזדמנות.
הנה כמה דוגמאות:


זה אני ^ עושה פרצופים למצלמה^



הנה הדלגית הישנה שלי ^



והנה הדלגית החדשה והמשופרת ^ (אני עוד לא סגור על אורך החבל איתה אז לא חתכתי את הקצוות)

בהמשך, בתקווה, יבואו עוד הרבה תמונות.
עד אז, אתגר הדלגית ממשיך ועוד כמה אתגרים ומשימות צדדיות ממש מעבר לפינה.
הישארו עמי לראות התפתחויות בזמן אמת.
אומנם העדכונים אינם יומיים אבל אני משתדל...
שבת שלום!
נכתב על ידי , 8/1/2009 21:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המשך האתגר- תוספות, שידרוגים וכו'


המשך האתגר- תוספות, שידרוגים וכו'


עכשיו שביססתי שבוע לתרגיל אני יכול להראות תוצאות ראשונות:

מדד כושר גופני:
מתח, סנטר מעל למוט- 14 לסט (גדל מ-12 לסט)
אימון דלגית- 20 דק' (גדל מ-15 דק')
אתגרים:
אתגר הדלגית-ת"ה: 28/12/08 נ': 29:10 ש', מ"ש:50 דק', מ"י: 16:45 דק'

אומנם הורדתי רק 50 דקות מתוך 30 שעות, אבל בתור התחלה זו תוצאה סבירה ואני מאמין שאוכל לשפר אותה בשבוע הזה.
הממוצע היומי שלי היה 15 דקות אך עם זמן חדש של 20 דקות לאימון שאני מקציב החל מתחילת השבוע כבר ניתן לראות שיפור.
אני רק מקווה שאוכל להקדיש יותר זמן לאתגר ופחות לדברים חסרי משמעות אחרים כמו צפייה בטלוויזיה או גלישה אובססיבית. מן הסתם שאדם הרוצה להשתפר מבין שיש ממה. יש לי כמה הרגלים רעים ובינהם גם עיקוב ודחייה של משימות. זה הוא גם אתגר שאני מתכנן לעבור. בנוסף להכול, המטרה היא עקביות ושמירה על המטרה.

אני מוסיף לעצמי גם מטרה צדדית. מטרה צדדית הינה אתגר שאינו חובה אך יכול לתרום טעם ועניין ואלו, לפעמים, חשובים לא פחות.

מטרה צדדית חדשה!:
לרכוש מצלמת רשת- בעזרת המצלמה אוכל לתעד ויזואלית את עצמי ואת מה שעובר עלי מבחינת אתגרים, הישגים וכו'

אחלו לי בהצלחה!

נכתב על ידי , 4/1/2009 21:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 35

תמונה




1,031
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshay4578 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shay4578 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)