|
 סאטירה, דמגוגיה זולה, העלבת עובדי ציבור בעת מילוי תפקידם, ציניות, שפה לא תקינה-פוליטית, בעיטות מעל ומתחת לחגורה, הכפשות, השמצות, פיצוצים, מרדפי מכוניות וציטוטים אמיתיים ומדומים של קלינט איסטווד. |
| 10/2006
 נקי מפרסומות!!! לא לא לא, מקס הזועם לא נכנע לאף אחד!!! מי לא פנה אליו, מיקרוסופט, גוגל, ההיפודרום החדש, יקבי תלאובות אשתמוע בהר חברון, נוחי דנקנר, אורנג', קוקה קולה והרשימה עוד ארוכה. נציגיהם צבאו על ביתו של מקס הזועם כמו הציפורים של היצ'קוק בהמתנה שייצא מהבית כדי שיוכלו לדחוף לידיו מוצרים בחינם.
אבל מקס הזועם לא נכנע. הוא אמר להם שאין לו זמן כי הוא הולך לשתות כוס קפה משובחת ב"ארומה", לפתוח את הלפ-טופ של GL (באדיבות רשת "באג") ולכתוב פוסט זועם נגד פרסומות מוסוות בבלוגים. אבל הם לא ויתרו, הם רדפו אחריו במכוניות ובכל צומת כוסיות בביקיני קפצו החוצה וניסו לדחוף לו פחיות "רד בול". אפילו כשנכנס לתדלק ב"פז" ולקנות כמה נשנושים הביתה ב YELLOW הם הלכו אחריו.
ממש לא! אמר להם מקס הזועם, אני לא רוצה את קולקצית החורף החדשה לגברים של "פוקס", וגם לא "אבסולוט" בטעם דובדבנים. מקס הזועם לא יכניס פרסומות לבלוג שלו ויהי מה!
ואז הם התחילו להיות ערמומיים, הם תפסו אותו בפאב "דבלין", נציגת מכירות שהתחזתה לבחורה תמימה שנשבתה בקסמיו של מקס הזועם הציעה לו לנסות קולקציית סדינים חדשה אצלה בבית. מקס הזועם, כמובן, הבין שהוא הולך להיות מנוצל מינית והלך בהפגנתיות ל"סופר-פארם" כדי לקנות "אדוויל" ואחר כך ל"סופרסל" כדי לקנות שישיית "גולדסטאר". אשב לבד בבית, חשב לעצמו, אולי אקח סרט ב"בלוקבאסטר" או משהו.
האם הם עזבו אותו בשקט אז? הלוואי! שליח פיצה "דומינו" צילצל בדלת, מקס הזועם אמר לו שהוא לא הזמין פיצה אבל השליח התעקש "קח בכל זאת, שלא יתקרר, אולי תכתוב עליה משהו בבלוג שלך". טוב, מקס הזועם לא אומר לא לאוכל בחינם, והוא חייב להגיד שזאת הפיצה הכי טובה שהוא אכל בחיים שלו, באמת (כוס-אמק, אם רק הייתי טורח לקרוא את האותיות הקטנות לפני שחתמתי לו על הקבלה...)
בקיצור, מוסר ההשכל הוא כזה: אם אתם לא רוצים שכל הפוסטים שתקראו ייראו כמו זה, תחרימו כל בלוגר שעוסק בפירסום סמוי. מקס הזועם מצהיר בזאת שכל המלצה (אם תהיה) בבלוג הזה על מוצר או שירות תהיה ללא קבלת תשלום וללא ידיעת נותן השירות. בואו נשאיר את הפירסום מפה לאוזן על בסיס חברי ונמליץ רק מתוך רצון טוב. לא כל היחסים בינינו לבין אנשים אחרים צריכים להפוך לביזנס.
| |
|